Категорія
Новини
Дата

Бренди збільшують витрати на рекламу у TikTok, попри можливу заборону додатку у США

2 хв читання

Рекламодавці збільшують витрати на TikTok, незважаючи на загрозу заборони США на відео-додаток із міркувань національної безпеки, пише Financial Times. За даними групи аналітиків додатків Sensor Tower, у березні реклама на TikTok у США зросла на 11%.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Бренди в основному планують продовжувати вкладати кошти в TikTok, що належить пекінській ByteDance. Провідні рекламні агенції, у тому числі GroupM і Omnicom WPP, утримуються від порад своїм клієнтам знизити інвестиції, за словами кількох джерел.
  • «Малоймовірно, що наказ призведе до негайної заборони, яка вплине на рекламодавців», – сказав Джошуа Лоукок, головний медіа-директор рекламної агенції UM Worldwide. – Навіть за двопартійної підтримки законодавчий процес буде тривалим, що дасть маркетологам достатньо часу для планування альтернативних стратегій».
  • Нещодавно група з розробки програмного забезпечення Capterra провела опитування 300 американських маркетологів, яке показало, що 75% із них планують збільшити витрати на TikTok протягом наступних 12 місяців.
  • Тим не менш, невизначеність спонукала деякі бренди розробити плани на випадок непередбачених обставин, таких як перенесення витрат на конкуруючі платформи, такі як Meta та Google, у рамках підготовки до потенційної заборони США.
  • За словами джерела, одне велике медіа-агентство закликало клієнтів використовувати формулювання форс-мажору у своїх контрактах із платформою та уважно вивчати умови відмови від рекламних місць, перш ніж погоджуватися на них.
  • «Замість того, щоб бути наляканими перспективою потенційної заборони, ми насправді бачили, як бренди нарощують інвестиції в TikTok», – сказав Едвард Іст, виконавчий директор глобальної групи впливового маркетингу Billion Dollar Boy.

Контекст

Цифрова реклама є основним джерелом глобального доходу TikTok у розмірі $10 млрд. За словами інсайдерів галузі, за останній рік компанія виборювала частку ринку, пропонуючи нижчі розцінки на рекламу, ніж Meta та Google, а також забезпечуючи більш високу віддачу від інвестицій за допомогою нових рекламних форматів.

Дохід ByteDance Ltd. зріс більш ніж на 30% та перевищив $80 млрд у 2022 році, що відповідає показнику головного конкурента – Tencent Holdings Ltd. – після того, як дві відеоплатформи TikTok і Douyin привернули увагу рекламодавців, пише Bloomberg.

За оцінками дослідницької групи Insider Intelligence, виручка TikTok у 2023-му становитиме $14,15 млрд порівняно з $9,89 млрд у 2022 році.

В останні тижні TikTok намагався розвіяти побоювання брендів. Його команди з продажу реклами повторюють заяви виконавчого директора TikTok Шоу Зі Чу, що це глобальна, а не китайська компанія.

У лютому 2023-го Білий дім надав усім федеральним агентствам 30 днів на те, щоб видалити TikTok з усіх урядових електронних пристроїв. Також аналогічну заборону запровадили у Канаді та Євросоюзі у лютому-березні 2023 року.

Керівництво TikTok обговорює можливість відокремлення від китайської материнської компанії ByteDance Ltd. задля вирішення проблеми, повʼязаної з ризиками для національної безпеки США, зазначав Bloomberg. За оцінками аналітиків Bloomberg Intelligence, бізнес TikTok у США може коштувати $40–50 млрд.

16 березня повідомлялося, що адміністрація Байдена вимагає від власників TikTok продажу своєї частки, інакше США можуть розглянути повну заборону соцмережі в країні. Керівництво TikTok веде переговори щодо продажу соцмережі. Про це пише видання New York Post із посиланням на джерела, близькі до компанії. Раніше такі розмови виникали 2020 року, коли експрезидент Дональд Трамп погрожував заборонити додаток у США.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд