Шведський торговельний гігант IKEA почав використовувати більше деревини з Польщі, країн Балтії, Швеції та Німеччини, щоб компенсувати відсутність поставок із Росії та Білорусі, яких компанія уникає через війну в Україні, пише Reuters. Раніше на ці дві країни припадало 6% і 5% поставок компанії відповідно.
Ключові факти
- Найбільший у світі меблевий бренд – один із найбільших у світі споживачів деревини – за 12 місяців до серпня 2022 року використав 20 млн кубометрів деревини для виготовлення своєї продукції, упаковки та матеріалів.
- «Нам вдалося замінити ці (Росія та Білорусь) обсяги в інших країнах на дуже гарячому ринку деревини», – сказав Ульф Йоханссон, менеджер з глобального постачання деревини та лісового господарства компанії Inter IKEA. Швеція, країни Балтії, Польща та Німеччина входять до країн, у яких ІКЕА збільшила обсяг поставок деревини через війну в Україні, сказав він, додавши, що деякі рішення можуть бути довгостроковими, а інші – короткостроковими.
- Росія та Білорусь були пʼятими та шостими за величиною постачальниками деревини IKEA до війни, на них припадало 6% і 5% поставок відповідно, йдеться на сайті компанії.
- Польща, за якою ідуть Литва та Швеція, були трьома найбільшими постачальниками за 12 місяців до серпня.
Контекст
3 березня Inter IKEA Group вирішила призупинити експорт в Росію та Білорусь та імпорт із цих країн через агресію проти України. У червні стало відомо, що ІКЕА планує «зменшити масштаб бізнесу в Росії», зокрема ритейлер позбавиться виробничих активів у Росії й продасть всі чотири фабрики, що належать йому. Компанія розпочала пошук нових власників для підприємств у Ленінградській, Кіровській та Новгородській областях.
Наразі магазини ІКЕА в Росії закриті, а торгові центри, що належать до ІКЕА, залишаються відкритими. Чотири фабрики Inter IKEA в країні закриті та виставлені на продаж. IKEA скоротила 10 000 із 12 000 співробітників після припинення діяльності у Росії.
IKEA зараз переглядає свою довгострокову стратегію постачання деревини з погляду альтернатив Росії, а також у світлі планів розширення в Південній Америці, де вона відкрила свій перший магазин у 2022 році.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.