Два великі інтернет-магазини дитячих товарів Panama.ua і Pampik.ua припиняють свою діяльність через труднощі роботи в умовах війни, падіння дитячого ринку та спадаючу динаміку народжуваності в країні. Про це повідомила Асоціація ритейлерів України з посиланням на джерела на ринку.
Ключові факти
- Орієнтовний строк юридичного припинення діяльності проєктів – 28 лютого 2024 року, йдеться в повідомленні Panama.ua і Pampik.ua, яке вони розіслали партнерам та клієнтам.
- «З огляду на важкі часи воєнного стану, дитячий ринок, обʼєм якого впав більше ніж наполовину, та динаміку народжуваності, що спадає, на жаль, проєкти не можуть повноцінно розвиватися, фокусуючись лише на асортименті категорії «дитинство», – йдеться в повідомлення онлайн-ритейлерів.
- Інвестор ухвалив рішення – «Пампік» та «Панама» припиняють свою діяльність як окремі проєкти та поступово запропонують своїм клієнтам перейти на платформу одного з маркетплейсів.
- Forbes звернувся за коментарем до співвласників інтернет-магазинів – компанії Dragon Capital. Проте на момент публікації відповіді не отримав. У контакт-центрі Pampik відповіли, що не коментують цю тему, проте підтвердили, що інформація правдива.
Контекст
Співзасновниками інтернет-магазину Pampik у 2010 році стали Шахін Мусаєв та Олег Шапоренко. Через 10 років вони продали ресурс інвесткомпанії Dragon Capital. У червні 2022 року найбільший гравець на ринку парфумерії та косметики в Україні MakeUp Сергія Волобуєва отримав в управління від Dragon Capital інтернет-магазин parfums.ua, натомість передав йому свій інтернет-магазин із дитячими товарами panama.ua. За словами Волобуєва, обʼєдналися лише доставки Pampik та Panama.
За даними SimilarWeb, у травні 2022 року Pampik відвідали майже 200 000 разів. У Panama користувачів не набагато менше: за травень на нього заходили майже 145 000 разів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.