Мобільний оператор «Київстар» усунув проблеми з голосовим зв`язком, які виникли зранку 20 грудня у низці міст у західних та південних регіонах, повідомляє пресслужба компанії. Наразі сервіси працюють у звичному режимі.
Ключові факти
- Водночас послуга LTE в Україні та в міжнародному роумінгу працює без обмеження швидкості.
- Наразі мережа «Київстару» завершує стабілізацію після хакерської атаки, і у найближчий час компанія повідомить абонентів щодо компенсацій.
Контекст
Зранку, 12 грудня, абоненти «Київстару» з усієї України не змогли скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії.
Президент «Київстару» Олександр Комаров зазначив, що кібератака була дуже потужною. За його словами, відбулося «проникнення в ІТ-інфраструктуру та її руйнування». Основна мета атаки – максимальне руйнування інтелектуальної інфраструктури оператора, зазначив очільник компанії.
СБУ 13 грудня повідомила, що відповідальність за атаку на цифрову інфраструктуру мобільного оператора «Київстар» взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
На ранок 20 грудня у «Київстару» виникли труднощі зі зв’язком у західних та південних областях, про це також писали абоненти оператора в соцмережах. Пресслужба «Київстару» повідомила, що зараз виникають проблеми з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у низці міст на заході та півдні України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.