Китайський гігант електромобілів BYD у першому кварталі 2023 року планує запустити новий преміальний бренд під назвою Yangwang, а його першою моделлю стане позашляховик, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Автомобілі, що випускатимуться під новим брендом, коштуватимуть від 800 000 до 1,5 млн юанів (від $110 287 до $206 763), додали в BYD.
- Виключивши бензинові автомобілі з асортименту своєї продукції цього року, BYD змогла отримати зиск із низки стимулів для електромобілів, запропонованих китайським центральним урядом та місцевими органами влади.
- Автовиробник, що виробляє як суто електричні, так і гібридні автомобілі, очолив продажі електромобілів на найбільшому у світі автомобільному ринку: за перші 10 місяців цього року продажі зросли більш ніж втричі до 1,4 млн одиниць, як показують документи компанії.
Контекст
BYD мав найбільшу частку продажів у світі в першому півріччі 2022 року – 15%, Tesla (США) – 14%, а у SAIC Motor (Китай) – 9%.
У червні BYD повідомила, що постачатиме акумулятори для Tesla. Акції компанії після цієї заяви зросли, пише CNBC.
У вересні компанія анонсувала початок виробництва авто на заводі в Таїланді вже у 2024 році. Компанія планує експортувати продукцію заводу, що становитиме близько 150 000 автомобілів на рік, в основному до країн Південно-Східної Азії та Європи.
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва, пише Reuters із посиланням на загальнодоступні дані та прогнози, випущені компаніями.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.