Седан Aeolus компанії Dongfeng Motor. Шанхай,  квітень 2021 року /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Китайська Dongfeng Motor запустила бренд «розумних» автомобілів

1 хв читання

Седан Aeolus компанії Dongfeng Motor. Шанхай, квітень 2021 року Фото Getty Images

Китайська Dongfeng Motor Group запустила у виробництво бренд «розумних» автомобілів – Sharing Intelligence. Вони використовують технології штучного інтелекту (ШІ), пише The Wall Street Journal

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти 

  • За даними автовиробника, Sharing Intelligence використовує у своїх авто функції інтелектуального керування та «розумного» водіння, що базуються на власних технологічних розробках компанії.
  • Автомобілі нового бренду також оснастять «розумними» кабінами, що зможуть інтегруватися з хмарними сервісами, мобільними пристроями та «розумними» будинками.
  • Dongfeng створив окремий бренд для випуску автомобілів на нових джерелах енергії (NEV). Мета компанії – випустити більше 10 моделей автомобілів за три роки і продавати понад 1 млн автомобілів на NEV до 2025 року.

Контекст

За останні 25 років автовиробники КНР стали експертами в електромобілях, а Китай – головним виробником усіх ресурсів, матеріалів і компонентів для їх виробництва. Майже завоювавши внутрішній ринок (Китай купує більше електромобілів, ніж будь-яка інша країна), такі китайські компанії, як Nio, BYD, Li Auto, Xpeng і Great Wall, зосередилися на закордонних ринках.

Державна підтримка сектору стала ще більшою після приходу до влади Сі Цзіньпіна у 2012-му, який робить акцент на енергетичній і технологічній самостійності Китаю. У період з 2009-го по 2017-й в електромобільний сектор було інвестовано майже $60 млрд, повідомляє Центр стратегічних і міжнародних досліджень, а з 2018-го по 2021-й туди вклали ще $66 млрд. Попри те, що поштовх індустрії дала держава, саме електромобільні стартапи і їхня культура сприяли її стрімкому розвитку.

За даними KPMG, китайські компанії можуть забрати собі 15% ринку нових авто в Європі впродовж наступних двох років. Вони вже гучно про себе заявляють. Наступного року Chery збирається відкрити 50 шоурумів у Великій Британії, а в 2025-му вдвічі більше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд