Седан Aeolus компанії Dongfeng Motor. Шанхай,  квітень 2021 року /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Китайська Dongfeng Motor запустила бренд «розумних» автомобілів

Седан Aeolus компанії Dongfeng Motor. Шанхай, квітень 2021 року Фото Getty Images

Китайська Dongfeng Motor Group запустила у виробництво бренд «розумних» автомобілів – Sharing Intelligence. Вони використовують технології штучного інтелекту (ШІ), пише The Wall Street Journal

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти 

  • За даними автовиробника, Sharing Intelligence використовує у своїх авто функції інтелектуального керування та «розумного» водіння, що базуються на власних технологічних розробках компанії.
  • Автомобілі нового бренду також оснастять «розумними» кабінами, що зможуть інтегруватися з хмарними сервісами, мобільними пристроями та «розумними» будинками.
  • Dongfeng створив окремий бренд для випуску автомобілів на нових джерелах енергії (NEV). Мета компанії – випустити більше 10 моделей автомобілів за три роки і продавати понад 1 млн автомобілів на NEV до 2025 року.

Контекст

За останні 25 років автовиробники КНР стали експертами в електромобілях, а Китай – головним виробником усіх ресурсів, матеріалів і компонентів для їх виробництва. Майже завоювавши внутрішній ринок (Китай купує більше електромобілів, ніж будь-яка інша країна), такі китайські компанії, як Nio, BYD, Li Auto, Xpeng і Great Wall, зосередилися на закордонних ринках.

Державна підтримка сектору стала ще більшою після приходу до влади Сі Цзіньпіна у 2012-му, який робить акцент на енергетичній і технологічній самостійності Китаю. У період з 2009-го по 2017-й в електромобільний сектор було інвестовано майже $60 млрд, повідомляє Центр стратегічних і міжнародних досліджень, а з 2018-го по 2021-й туди вклали ще $66 млрд. Попри те, що поштовх індустрії дала держава, саме електромобільні стартапи і їхня культура сприяли її стрімкому розвитку.

За даними KPMG, китайські компанії можуть забрати собі 15% ринку нових авто в Європі впродовж наступних двох років. Вони вже гучно про себе заявляють. Наступного року Chery збирається відкрити 50 шоурумів у Великій Британії, а в 2025-му вдвічі більше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні