Китайський виробник електромобілів Nio призупинив виробництво через обмеження, повʼязані з COVID-19, оскільки зростання числа випадків захворювання по всій країні викликає нові збої в діловій активності, пише Reuters.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Nio почала стикатися з виробничими проблемами в середині жовтня через заходи щодо профілактики COVID-19, які зрештою призвели до того, що обидві її фабрики в центральному місті Хефей припинили роботу, пише місцеве інформаційне видання 36Kr.
- «Новини про те, що виробництво на заводах Nio було тимчасово призупинено, відповідають дійсності, і це вплине на графіки виробництва та постачання», – каже представник компанії.
- Акції Nio впали на 7,5% до 75,50 гонконгських доларів. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, компанія посіла 13-е місце серед виробників електромобілів, що найбільше продаються в Китаї, у період з січня по вересень.
- Останній спалах коронавірусу у Хефеї розпочався на початку жовтня, що спонукало владу в різний час блокувати деякі частини міста, у тому числі район, де розташовані заводи Nio.
- Nio вибачилася перед своїми клієнтами за затримку поставок у жовтні, заявивши, що її виробнича база серйозно постраждала від пандемії. У заяві йдеться, що у жовтні було доставлено 10 059 автомобілів, що на 7,5% менше у порівнянні з 10 878 у вересні.
- Nio також була змушена призупинити виробництво у квітні після того, як обмеження щодо COVID змусили багатьох її партнерів-постачальників припинити роботу.
Контекст
Зупинка виробництва Nio повʼязане з тим, що Китай бореться зі зростаючим числом випадків захворювання на коронавірус у кількох великих містах з карантинами та строгими обмеженнями.
Виробництво iPhone компанії Apple Inc може впасти майже на третину на заводі в Китаї у наступному місяці через жорсткі карантинні обмеження щодо COVID-19. Виробник Foxconn, який офіційно називається Hon Hai Precision Industry Co Ltd, працює над збільшенням виробництва на іншому заводі в місті Шеньчжень, щоб компенсувати дефіцит, сказало джерело. Його головний завод у Чжэнчжоу в центральному Китаї, на якому працює близько 200 000 осіб, опинився під жорсткими обмеженнями через розповсюдження COVID-19.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.