Категорія
Новини
Дата

Китайський ритейлер Shein тихо готується до IPO у Нью-Йорку – Reuters

Китайський виробник модного одягу Shein подав заявку на проведення IPO у Нью-Йорку у конфіденційному порядку. Про це пише Reuters із посиланням на обізнані джерела. 

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Первинне розміщення може відбутися у 2024 році, андеррайтерами виступатимуть Goldman Sachs, JPMorgan та Morgan Stanley.
  • Точні дати IPO, як і можлива оцінка Shein, поки що не називаються. 
  • Раніше цього місяця Bloomberg повідомив, що ритейлер розраховує на оцінку до $90 млрд.
  • Конфіденційний формат дозволяє кандидатам на первинне розміщення непублічно підтримувати контакти з Комісією з цінних паперів та бірж США та за підсумками вносити зміни до документації. Після офіційного оголошення про IPO буде оприлюднено зміст обговорень Shein з регулятором та внесені зміни до документації компанії.
  • Поки не ясно, чи подала компанія заявку до Комісії з регулювання цінних паперів Китаю (CSRC). Китайські компанії зобовʼязані отримати дозвіл від регулятора на розміщення за межами Китаю.
  • «Оскільки це значний і агресивний гравець у роздрібній торгівлі, Shein приверне великий інтерес інвесторів», – вважає керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс.

Контекст

Ретейлер Shein був створений у Китаї у 2008 році спочатку як ZZKKO, у 2012 році отримав свою нинішню назву. 

У 2022 році з регуляторних та фінансових міркувань Shein переніс головний офіс до Сінгапуру. У травні 2022 року за підсумками чергового раунду фінансування вартість Shein оцінювалася в $100 млрд і компанію називали найбільшим світовим ретейлером модного одягу. Однак у травні 2023 року вартість компанії за підсумками нового раунду фінансування оцінювалася лише у близько $60 млрд.

Якщо Shein проведе IPO, то стане однією з найдорожчих публічних китайських компаній, які розмістили свої цінні папери на біржі в США. 

Зараз найдорожчою публічною компанією є сервіс таксі Didi Global, який у 2021 році залучив у ході IPO $4,4 млрд і був оцінений у $68 млрд. А вже у червні 2022 року Didi була змушена піти з Нью-Йоркської фондової біржі через тиск китайської влади на технологічних гігантів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні