Криза у Червоному морі. Hapag-Lloyd використовуватиме сухопутні коридори через Саудівську Аравію для транзиту вантажів /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Криза у Червоному морі. Hapag-Lloyd використовуватиме сухопутні коридори через Саудівську Аравію для транзиту вантажів

Getty Images

Німецька судноплавна група Hapag-Lloyd, яка вже спрямовує свої судна навколо мису Доброї Надії через напади хуситів в Червоному морі, заявила про введення сухопутних коридорів через Саудівську Аравію, щоб помʼякшити вплив на свій бізнес, пише Reuters.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • У компанії заявили, що постійно відслідковують та аналізують ситуацію, і щойно стане безпечно, направлять свої судна через Червоне море та Суецький канал.
  • Водночас Hapag-Lloyd запропонувала сухопутні коридори з Джебель-Алі, Даммама та Джубайля до свого морського сполучення з Джідди.
  • «Наша мета – надати (клієнтам) зручне рішення на випадок непередбачених обставин, щоб подолати це несподіване закриття доти, доки ситуація в Червоному морі не нормалізується», – йдеться в повідомленні.
  • Hapag-Lloyd регулярно пропонує логістичні послуги, за допомогою яких товари доставляються далі вглиб країни з портів автомобільним або залізничним транспортом.
  • Судноплавна компанія заявляє, що має 55 портів і 53 внутрішні термінали в регіоні Близького Сходу.

Контекст

Обстріл суден, які йдуть через міжнародні води Червоного моря, почастішали в грудні на тлі воєнних дій у Секторі Гази. Ударів по цивільних суднах, які нібито повʼязані з Ізраїлем або туди прямують, завдають єменські хусити, які підтримують ХАМАС. 

Через водний шлях, який зʼєднує Червоне та Середземне моря, проходить від 10% до 15% світової торгівлі й 30% контейнерних перевезень. Це основний торговий маршрут між країнами Азії та Європи. 

Атаки єменських хуситів уже призвели до зростання цін на нафту та природний газ. Низка судноплавних компаній, включаючи A.P. Moeller-Maersk AS і Hapag-Lloyd, оголосили про припинення проходу своїх суден через Червоне море.

Кількість контейнеровозів у гирлі Червоного моря, що прямують до Суецького каналу або з нього, в перший тиждень січня скоротилася на 90% порівняно з початком 2023 року.

18 січня міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський повідомив, що у січні експорт української агропродукції зменшився через кризу в Червоному морі.

Очікується, що перебої в доставці через кризу в Червоному морі призведуть до зростання цін та псування продуктів харчування. Ситуація може зупинити уповільнення глобальної інфляції та вплинути на постачання продовольства.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні