LVMH, LʼOreal, Hermes та інші. Статки власників luxury-компаній підскочили на $93 млрд через бум попиту на люксові товари /Jamel Toppin for Forbes
Категорія
Новини
Дата

LVMH, LʼOreal, Hermes та інші. Статки власників luxury-компаній підскочили на $93 млрд через бум попиту на люксові товари

2 хв читання

Jamel Toppin for Forbes

Зростання попиту на предмети розкоші та дорогу косметику зробило деяких із найбагатших людей світу ще заможнішими, пише Bloomberg. Наразі група французьких компаній домінує на світовому luxury-ринку, збільшивши статки їх власників на $93 млрд з початку року.

Ключові факти

  • Найбагатша людина у світі Бернар Арно – він перетворив LVMH на гіганта моди з 75 брендів, включаючи модний будинок Christian Dior, ювелірну компанію Tiffany & Co. та шампанське Moet & Chandon.
  • Статки Арно збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд у 2023 році, оскільки його компанія отримала колосальний прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.
  • Найбагатша жінка на планеті, 69-річна Франсуаза Бетанкур Маєрс, онука засновника LʼOreal, стала ще одним французьким мільярдером, який отримав вигоду від збільшення витрат. 
  • Її статки зросли до $93,3 млрд у четвер, 20 квітня, що на $21,8 млрд більше, ніж на початку року, після того, як LʼOreal повідомила про значне підвищення доходів, яке привело до рекордного зростання акцій.
  • Не менш значний стрибок в останні місяці стався у французької сімʼї, яка стоїть за Hermes International, що відома своїми шовковими шарфами та шкіряними виробами. Шість поколінь родичів, що стоять за заснованою в 1837 році Тьєррі Ермесом компанією, як і раніше, контролюють близько 67% фірми. Статки клану оцінюються в $157 млрд порівняно з $95 млрд у жовтні.
  • Агентство зазначає, що накопичення багатства групою засновників і спадкоємців французьких компаній – стрибок на $93 млрд лише цього року – ілюструє зростання глобального домінування країни в індустрії розкоші та краси. 
  • Також зросли статки двох інших сімей: братів Алена и Джерарда Вертхаймерів, які володіють Chanel, і Франсуа Піно, засновника Gucci, власника Kering SA.
  • Усі пʼять компаній, що належать різним поколінням, було створено у Франції. Вони розвивалися за рахунок експансії на міжнародні ринки, включаючи Китай, який виявився прибутковою територією для дизайнерських лейблів. 

Контекст

LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, тепер є найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска.

У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) рекордно виросли у вівторок, 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.

Нещодавно акції Louis Vuitton Moët Hennessy зросли на 5% на торгах у Парижі, піднявши ринкову вартість приблизно до €440 млрд, що є найвищим показником у Європі, пише Bloomberg. Китайські покупці вийшли із суворих COVID-обмежень і розщедрилися на розкішні сумки та прикраси, що викликало сплеск продажів у LVMH.

Експерти вважають, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд