Капіталізація LVMH сягнула рекордних €440 млрд. Продажі зросли після зняття COVID-обмежень у Китаї /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Капіталізація LVMH сягнула рекордних €440 млрд. Продажі зросли після зняття COVID-обмежень у Китаї

2 хв читання

Shutterstock

Акції Louis Vuitton Moët Hennessy зросли на 5% на торгах у Парижі, піднявши ринкову вартість приблизно до €440 млрд, що є найвищим показником у Європі, пише Bloomberg. Китайські покупці вийшли із суворих COVID-обмежень і розщедрилися на розкішні сумки та прикраси, що викликало сплеск продажів у LVMH.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Продажі найбільшого підрозділу групи Louis Vuitton, що займається модним одягом і виробами зі шкіри, зросли на 18% у першому кварталі, майже вдвічі перевищивши очікування аналітиків. Зростання підрозділу в Китаї склало двозначний відсоток, повідомив аналітикам у середу головний фінансовий директор Жан-Жак Гіоні.
  • За його словами, LVMH «надзвичайно оптимістична» щодо Китаю у 2023 році – «Цифри в першому кварталі віщують хороші результати для решти року». Проте він сказав, що LVMH спостерігає уповільнення зростання в США, особливо це стосується попиту на коньяк та продажу виробів зі шкіри.
  • LVMH заявила, що у перші три місяці попит виріс у всіх регіонах, оскільки покупці скуповували предмети розкоші, від сумок Christian Dior до кілець Tiffany. Японія продемонструвала найсильніше квартальне зростання, збільшившись на 34% в натуральному вираженні, за нею було зростання на 24% у Європі і на 14% в Азії за межами Японії.
  • Хоча в США зростання склало 8%, Гіоні сказав, що LVMH зіткнулася з «невеликим уповільненням» продажів модного одягу та виробів зі шкіри, а також ювелірних виробів і годинників. Попит на коньяк Hennessy там сильно впав, оскільки споживачі виступили проти підвищення цін. 
  • Що стосується подальшого підвищення цін на продукцію, Гіоні заявив, що цього року, найімовірніше, їх буде менше.
  • Паризька компанія LVMH стала першим виробником предметів розкоші, який опублікував дані про продаж за перший квартал, і вважається лідером усієї галузі.
  • Конкуренти у luxury-сфері Hermes International і власник Cartier Richemont також виросли завдяки оптимізму китайських покупців, які стимулюватимуть продаж та прибуток.

Контекст

LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, тепер є найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска.

У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) рекордно виросли у вівторок, 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.

LVMH є найбільшим у світі виробником предметів розкоші, який має 75 модних брендів. Зокрема, компанії належать: Louis Vuitton, Moet&Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug, TAG Heuer, Hublot, Zenith, Tiffany&Co., Bulgari, Chaumet, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo та інші. Кількість магазинів компанії перевищує 5000, а співробітників – близько 150 000 осіб. До групи також входять такі бренди, як шампанське Moët і готелі Cheval Blanc. У групі працюють пʼятеро дітей Арно, і вже ходять чутки про те, хто стане його наступником. Нещодавно Антуан Арно, старший син голови правління LVMH Бернара Арно, призначений виконавчим директором сімейної холдингової компанії Christian Dior, а його донька – Дельфіна Арно – очолила Christian Dior.

Експерти вважають, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд