Капіталізація LVMH сягнула рекордних €440 млрд. Продажі зросли після зняття COVID-обмежень у Китаї /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Капіталізація LVMH сягнула рекордних €440 млрд. Продажі зросли після зняття COVID-обмежень у Китаї

2 хв читання

Shutterstock

Акції Louis Vuitton Moët Hennessy зросли на 5% на торгах у Парижі, піднявши ринкову вартість приблизно до €440 млрд, що є найвищим показником у Європі, пише Bloomberg. Китайські покупці вийшли із суворих COVID-обмежень і розщедрилися на розкішні сумки та прикраси, що викликало сплеск продажів у LVMH.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Продажі найбільшого підрозділу групи Louis Vuitton, що займається модним одягом і виробами зі шкіри, зросли на 18% у першому кварталі, майже вдвічі перевищивши очікування аналітиків. Зростання підрозділу в Китаї склало двозначний відсоток, повідомив аналітикам у середу головний фінансовий директор Жан-Жак Гіоні.
  • За його словами, LVMH «надзвичайно оптимістична» щодо Китаю у 2023 році – «Цифри в першому кварталі віщують хороші результати для решти року». Проте він сказав, що LVMH спостерігає уповільнення зростання в США, особливо це стосується попиту на коньяк та продажу виробів зі шкіри.
  • LVMH заявила, що у перші три місяці попит виріс у всіх регіонах, оскільки покупці скуповували предмети розкоші, від сумок Christian Dior до кілець Tiffany. Японія продемонструвала найсильніше квартальне зростання, збільшившись на 34% в натуральному вираженні, за нею було зростання на 24% у Європі і на 14% в Азії за межами Японії.
  • Хоча в США зростання склало 8%, Гіоні сказав, що LVMH зіткнулася з «невеликим уповільненням» продажів модного одягу та виробів зі шкіри, а також ювелірних виробів і годинників. Попит на коньяк Hennessy там сильно впав, оскільки споживачі виступили проти підвищення цін. 
  • Що стосується подальшого підвищення цін на продукцію, Гіоні заявив, що цього року, найімовірніше, їх буде менше.
  • Паризька компанія LVMH стала першим виробником предметів розкоші, який опублікував дані про продаж за перший квартал, і вважається лідером усієї галузі.
  • Конкуренти у luxury-сфері Hermes International і власник Cartier Richemont також виросли завдяки оптимізму китайських покупців, які стимулюватимуть продаж та прибуток.

Контекст

LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, тепер є найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска.

У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) рекордно виросли у вівторок, 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.

LVMH є найбільшим у світі виробником предметів розкоші, який має 75 модних брендів. Зокрема, компанії належать: Louis Vuitton, Moet&Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug, TAG Heuer, Hublot, Zenith, Tiffany&Co., Bulgari, Chaumet, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo та інші. Кількість магазинів компанії перевищує 5000, а співробітників – близько 150 000 осіб. До групи також входять такі бренди, як шампанське Moët і готелі Cheval Blanc. У групі працюють пʼятеро дітей Арно, і вже ходять чутки про те, хто стане його наступником. Нещодавно Антуан Арно, старший син голови правління LVMH Бернара Арно, призначений виконавчим директором сімейної холдингової компанії Christian Dior, а його донька – Дельфіна Арно – очолила Christian Dior.

Експерти вважають, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні