Категорія
Новини
Дата

Продажі Hermes підскочили завдяки покупцям з Китаю та США, які розкуповують сумки люксового бренду

2 хв читання

Виручка Hermes International зросла на 23% за перші три місяці року, оскільки китайські покупці розкупили її дорогі шарфи та сумки Kelly, пише Bloomberg. Це вселило оптимізм у те, що провідні світові виробники предметів розкоші продовжуватимуть зростати.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Виручка паризької компанії у першому кварталі перевершила оцінки аналітиків. Акції зросли на 2% на початку торгів і більш ніж на третину у 2023 році.
  • «Після дуже хорошого четвертого кварталу у нас був стійкий трафік, навіть трохи вищий на початку 2023 року», – заявив фінансовий директор Ерік дю Халгуе. За даними компанії, продажі під час китайського Нового року були «дуже хорошими».
  • На думку аналітиків, наразі невідомо, чи виграють слабші гравці класу люкс, такі як власник Gucci Kering SA, так само сильно, як Hermes і LVMH, від китайських покупців.
  • Продажі Hermes в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, за винятком Японії, зросли на 22,5% за перші три місяці року. Люксовий бренд також показав 19-відсоткове зростання у Північній та Південній Америці, що є добрим показником на тлі побоювань щодо потенційного уповільнення зростання продажів у США.
  • Як зазначив фіндиректор, тенденції цього місяця як для Китаю, так і для США схожі на результати першого кварталу, додавши, що Hermes спостерігає «хорошу динаміку» у Китаї, тоді як бренд поки не бачив уповільнення зростання у США.
  • Підрозділ готового одягу Hermes продемонстрував найсильніший зріст більш ніж на третину. Годинниковий підрозділ – зростання на 25% за квартал. 

Контекст

Минулого тижня люксовий бренд Hermes відкрив підприємство з виготовлення виробів зі шкіри в Нормандії, оскільки прагне задовольнити зростаючий попит на сумки Kelly та Constance, пише Bloomberg. Тоді ж Hermes подолав позначку €200 млрд, оскільки інвестори поспішають купувати розкішні бренди, які вони вважають стійкими до інфляційного тиску. Акції предметів розкоші поки що відносно не постраждали від волатильності ринку: цього року акції Hermes зросли на 30%.

У четвер, 13 квітня, акції її конкурента – Louis Vuitton Moët Hennessy – зросли на 5% на торгах у Парижі, піднявши ринкову вартість приблизно до €440 млрд, що є найвищим показником у Європі, пише Bloomberg. Китайські покупці вийшли із суворих COVID-обмежень і розщедрилися на розкішні сумки та прикраси, що викликало сплеск продажів у LVMH.

Продажі найбільшого підрозділу групи Louis Vuitton, що займається модним одягом і виробами зі шкіри, зросли на 18% у першому кварталі, майже вдвічі перевищивши очікування аналітиків.

Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд у 2023 році як мінімум на 3–8%. Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008–2009 років. Це повʼязано з тим, що наразі продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.

Очікується, що глобальне зростання цього ринку ще більше прискориться після 2023 року, при цьому Bain прогнозує збільшення продажів на 60% із 2022 до 2030 року, пише Financial Times.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні