Найбільший світовий виробник люксових товарів LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) став спонсором Олімпійських і Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі, йдеться в пресрелізі компанії. За даними Bloomberg, конгломерат планує інвестувати в подію €150 млн, що є найбільшим внеском серед усіх спонсорів змагань.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- LVMH приєднався до списку преміум-партнерів, до якого входять телекомунікаційний оператор Orange SA, авіакомпанія Air France-KLM і французький ритейлер Carrefour.
- Угода торкається одразу кількох брендів LVMH. Ювелірний дім Chaumet розробить дизайн олімпійських медалей, виробник спиртних напоїв Moet Hennessy постачатиме свою продукцію в рамках програми гостинності, а мережа з продажу косметики та парфумерії Sephora виступить спонсором естафети Олімпійського вогню. Один із будинків моди холдингу розробить дизайн форми для спортивної делегації країни.
- LVMH також укладе спонсорські контракти з деякими спортсменами збірної Франції, зокрема з чемпіоном світу з плавання Леоном Маршаном.
- Угода «сприяє підвищенню привабливості Франції в усьому світі», – заявив голова люксового конгломерату Бернар Арно.
- За даними France24, контракт із LVMH дозволив організаторам Олімпіади «майже досягнути мети» із залучення €1,24 млрд спонсорських коштів на організацію змагань.
- Акції LVMH під час торгів у вівторок, 25 липня, зросли на 1,3%. З початку року вони зросли майже на 30%.
Контекст
Літні Олімпійські ігри відбудуться наступного року з 26 липня по 11 серпня, переважно у столиці Франції, хоча деякі події відбудуться в Марселі і на Таїті. За ними відбудуться Паралімпійські ігри з 28 серпня по 8 вересня.
Деякі бренди LVMH вже були офіційними партнерами світових змагань, зокрема годинникар Hublot був офіційним хронометристом чемпіонату світу з футболу. Але це перше спонсорство люксового конгломерату.
Наприкінці квітня ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд. Вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро.
Мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, конкурує з Ілоном Маском за статус найбагатшої людини в світі. Статки Арно у 2022 році збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд, оскільки LVMH отримала великий прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.
Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, попри можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.