Найбільший світовий виробник люксових товарів LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) став спонсором Олімпійських і Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі, йдеться в пресрелізі компанії. За даними Bloomberg, конгломерат планує інвестувати в подію €150 млн, що є найбільшим внеском серед усіх спонсорів змагань.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- LVMH приєднався до списку преміум-партнерів, до якого входять телекомунікаційний оператор Orange SA, авіакомпанія Air France-KLM і французький ритейлер Carrefour.
- Угода торкається одразу кількох брендів LVMH. Ювелірний дім Chaumet розробить дизайн олімпійських медалей, виробник спиртних напоїв Moet Hennessy постачатиме свою продукцію в рамках програми гостинності, а мережа з продажу косметики та парфумерії Sephora виступить спонсором естафети Олімпійського вогню. Один із будинків моди холдингу розробить дизайн форми для спортивної делегації країни.
- LVMH також укладе спонсорські контракти з деякими спортсменами збірної Франції, зокрема з чемпіоном світу з плавання Леоном Маршаном.
- Угода «сприяє підвищенню привабливості Франції в усьому світі», – заявив голова люксового конгломерату Бернар Арно.
- За даними France24, контракт із LVMH дозволив організаторам Олімпіади «майже досягнути мети» із залучення €1,24 млрд спонсорських коштів на організацію змагань.
- Акції LVMH під час торгів у вівторок, 25 липня, зросли на 1,3%. З початку року вони зросли майже на 30%.
Контекст
Літні Олімпійські ігри відбудуться наступного року з 26 липня по 11 серпня, переважно у столиці Франції, хоча деякі події відбудуться в Марселі і на Таїті. За ними відбудуться Паралімпійські ігри з 28 серпня по 8 вересня.
Деякі бренди LVMH вже були офіційними партнерами світових змагань, зокрема годинникар Hublot був офіційним хронометристом чемпіонату світу з футболу. Але це перше спонсорство люксового конгломерату.
Наприкінці квітня ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд. Вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро.
Мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, конкурує з Ілоном Маском за статус найбагатшої людини в світі. Статки Арно у 2022 році збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд, оскільки LVMH отримала великий прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.
Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, попри можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.