Категорія
Новини
Дата

LVMH став спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Виробник товарів люкс інвестує в подію €150 млн

Найбільший світовий виробник люксових товарів LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) став спонсором Олімпійських і Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі, йдеться в пресрелізі компанії. За даними Bloomberg, конгломерат планує інвестувати в подію €150 млн, що є найбільшим внеском серед усіх спонсорів змагань.

Ключові факти

  • LVMH приєднався до списку преміум-партнерів, до якого входять телекомунікаційний оператор Orange SA, авіакомпанія Air France-KLM і французький ритейлер Carrefour.
  • Угода торкається одразу кількох брендів LVMH. Ювелірний дім Chaumet розробить дизайн олімпійських медалей, виробник спиртних напоїв Moet Hennessy постачатиме свою продукцію в рамках програми гостинності, а мережа з продажу косметики та парфумерії Sephora виступить спонсором естафети Олімпійського вогню. Один із будинків моди холдингу розробить дизайн форми для спортивної делегації країни.
  • LVMH також укладе спонсорські контракти з деякими спортсменами збірної Франції, зокрема з чемпіоном світу з плавання Леоном Маршаном.
  • Угода «сприяє підвищенню привабливості Франції в усьому світі», – заявив голова люксового конгломерату Бернар Арно. 
  • За даними France24, контракт із LVMH дозволив організаторам Олімпіади «майже досягнути мети» із залучення €1,24 млрд спонсорських коштів на організацію змагань.
  • Акції LVMH під час торгів у вівторок, 25 липня, зросли на 1,3%. З початку року вони зросли майже на 30%.
LVMH став спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Виробник товарів люкс інвестує в подію €150 млн /Фото 1

Сімʼя Арно. Фото: LVMH

Контекст

Літні Олімпійські ігри відбудуться наступного року з 26 липня по 11 серпня, переважно у столиці Франції, хоча деякі події відбудуться в Марселі і на Таїті. За ними відбудуться Паралімпійські ігри з 28 серпня по 8 вересня.

Деякі бренди LVMH вже були офіційними партнерами світових змагань, зокрема годинникар Hublot був офіційним хронометристом чемпіонату світу з футболу. Але це перше спонсорство люксового конгломерату.

Наприкінці квітня ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд. Вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро. 

Мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, конкурує з Ілоном Маском за статус найбагатшої людини в світі. Статки Арно у 2022 році збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд, оскільки LVMH отримала великий прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.

Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, попри можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні