Ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд, вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро, пише Bloomberg. Зростання акцій зміцнило статус Бернара Арно як найбагатшої людини у світі.
📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку
Ключові факти
- Напередодні LVMH увійшла до 10 найбільших компаній світу завдяки різкому зростанню продажів у першому кварталі.
- Зростання вартості компанії збільшило статки найбагатшої людини у світі Бернара Арно, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg, вони становлять майже $212 млрд.
- Акції паризької LVMH зросли на 0,3% до €903,70 о 10:43 понеділка, 24 квітня, що оцінює компанію у €454 млрд ($500 млрд).
- Попит на продукцію LVMH зберігається, у тому числі на сумки Louis Vuitton, шампанське Moet & Chandon і сукні Christian Dior, навіть незважаючи на інфляцію і зростання відсоткових ставок, які загрожують занурити світ у рецесію.
- На даний момент, хоч як це парадоксально, побоювання з приводу рецесії підвищують вартість LVMH у доларовому вираженні. Євро цього місяця підскочив до найвищого рівня більш ніж за рік, оскільки долар різко впав.
Контекст
LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, тепер є найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска. Статки Арно збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд у 2023 році, оскільки його компанія отримала колосальний прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.
У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) рекордно виросли 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.
Нещодавно акції Louis Vuitton Moët Hennessy зросли на 5% на торгах у Парижі, піднявши ринкову вартість приблизно до €440 млрд, що було найвищим показником у Європі, пише Bloomberg. Китайські покупці вийшли із суворих COVID-обмежень і розщедрилися на розкішні сумки та прикраси, що викликало сплеск продажів у LVMH.
Експерти вважають, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.