Категорія
Новини
Дата

Масштабування мережі й рекордний оборот. Чечоткін розповів, як Rozetka закінчила 2022 рік

Станом на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок. Це більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення РФ. Оборот компанії в четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію, розповів Forbes співвласник компанії Владислав Чечоткін у третьому епізоді «Business-Breakfast з Володимиром Федоріним».

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • За словами Чечоткіна, команда Rozetka скоротилася майже в два рази. До великої війни в компанії працювало близько 7000 співробітників. Як зазначив підприємець, наразі команда працює важче і виконує більше завдань.
  • Робочі години магазинів Rozetka, що розташовані в прифронтових містах, скоротилися до 15:00 або 16:00.
  • «За GMV в четвертому кварталі 2022 року ми показали найкращий результат за свою історію», – каже Чечоткін. Проте, за його словами, прибуток за підсумками року впав суттєво, зокрема через втрати складів і магазинів. «Йдеться не про «рази», а про «відсотки», – додав бізнесмен. 
  • За словами Чечоткіна, середній чек у Rozetka за підсумками року теж зменшився. «Люди стали заощаджувати», – зазначив він.

Контекст

У березні Чечоткін відправив своїм співробітникам сумний лист. Бізнесмен назвав свою компанію «пікіруючим літаком». За перші тижні війни її виторг упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, склад було заблоковано, а покупці масово повертали товар. Однак «літак» зміг повернутись на траєкторію. У серпні Rozetka вирішила надати свої склади для зберігання товарів усім компаніям, а не лише продавцям маркетплейсу. Наразі послуга доступна на складах Rozetka у Києві та Львові. 

Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено. «Якісь магазини були в окупації, якісь залишилися в ній, якісь були пограбовані та знищені, якісь пограбовані своїми ж», – казав співвласник мережі в грудневому інтервʼю Forbes.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні