Категорія
Новини
Дата

McDonald’s розпочав партнерство з МХП і переходить на курятину агрохолдингу для МакЧікен

Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з МХП і з квітня почала поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією, повідомила в інтервʼю Forbes Ukraine гендиректорка McDonaldʼs на ринках України, Чехії та Словаччини Юлія Бадрітдінова.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Бадрітдінова зазначила, що частка споживання курятини в українському McDonald’s нижча, ніж в інших європейських країнах, тому що у компанії не було можливості її завозити з-за кордону в потрібному обсязі. «У нас в Україні безліч ветеринарних обмежень з різними країнами, тож багато звідки ми не можемо везти м’ясо», – пояснила вона.
  • Нещодавно компанія розпочала партнерство з МХП. Із 2021 року компанія постачає для McDonaldʼs стріпси, а цьогоріч разом із МХП мережа ресторанів змогла повторити стандартну курячу котлету, яка входить у МакЧікен. 
  • Бадрітдінова додала, що це був довгий процес, який розпочався ще до повномасштабної війни. 
  • «Потім була перерва, і вже з квітня починаємо поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені МХП. Спочатку тестово в кількох ресторанах, а згодом – в усій Україні», – повідомила вона.
  • За словами гендиректорки, загалом понад 60% постачальників McDonaldʼs в Україні є локальними.

Контекст

McDonald’s закрив усі свої заклади в Україні 24 лютого після початку повномасштабного вторгнення РФ. Компанія пояснила, що це з міркувань безпеки. До переговорів про відкриття ресторанів долучилося навіть українське МЗС. 

Зрештою McDonald’s відновив роботу понад 60% ресторанів у Центрі та на Заході країни з вересня 2022 року. У 2023-му компанія почала відкривати свої ресторани неподалік великих автотрас України

За минулий рік компанія відкрила 10 нових ресторанів, зараз мережа налічує вже 101 заклад. Кількість відвідувачів все ще на 30% менше довоєнних показників.

У 2023 році McDonald’s в Україні отримав виторг 12,9 млрд грн і 1 млрд грн прибутку. Показники 2022-го – 3,2 млрд грн виторгу і 2 млрд грн збитку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні