Категорія
Новини
Дата

McDonald’s розпочав партнерство з МХП і переходить на курятину агрохолдингу для МакЧікен

Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з МХП і з квітня почала поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією, повідомила в інтервʼю Forbes Ukraine гендиректорка McDonaldʼs на ринках України, Чехії та Словаччини Юлія Бадрітдінова.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Бадрітдінова зазначила, що частка споживання курятини в українському McDonald’s нижча, ніж в інших європейських країнах, тому що у компанії не було можливості її завозити з-за кордону в потрібному обсязі. «У нас в Україні безліч ветеринарних обмежень з різними країнами, тож багато звідки ми не можемо везти м’ясо», – пояснила вона.
  • Нещодавно компанія розпочала партнерство з МХП. Із 2021 року компанія постачає для McDonaldʼs стріпси, а цьогоріч разом із МХП мережа ресторанів змогла повторити стандартну курячу котлету, яка входить у МакЧікен. 
  • Бадрітдінова додала, що це був довгий процес, який розпочався ще до повномасштабної війни. 
  • «Потім була перерва, і вже з квітня починаємо поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені МХП. Спочатку тестово в кількох ресторанах, а згодом – в усій Україні», – повідомила вона.
  • За словами гендиректорки, загалом понад 60% постачальників McDonaldʼs в Україні є локальними.

Контекст

McDonald’s закрив усі свої заклади в Україні 24 лютого після початку повномасштабного вторгнення РФ. Компанія пояснила, що це з міркувань безпеки. До переговорів про відкриття ресторанів долучилося навіть українське МЗС. 

Зрештою McDonald’s відновив роботу понад 60% ресторанів у Центрі та на Заході країни з вересня 2022 року. У 2023-му компанія почала відкривати свої ресторани неподалік великих автотрас України

За минулий рік компанія відкрила 10 нових ресторанів, зараз мережа налічує вже 101 заклад. Кількість відвідувачів все ще на 30% менше довоєнних показників.

У 2023 році McDonald’s в Україні отримав виторг 12,9 млрд грн і 1 млрд грн прибутку. Показники 2022-го – 3,2 млрд грн виторгу і 2 млрд грн збитку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні