Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з МХП і з квітня почала поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією, повідомила в інтервʼю Forbes Ukraine гендиректорка McDonaldʼs на ринках України, Чехії та Словаччини Юлія Бадрітдінова.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Бадрітдінова зазначила, що частка споживання курятини в українському McDonald’s нижча, ніж в інших європейських країнах, тому що у компанії не було можливості її завозити з-за кордону в потрібному обсязі. «У нас в Україні безліч ветеринарних обмежень з різними країнами, тож багато звідки ми не можемо везти м’ясо», – пояснила вона.
- Нещодавно компанія розпочала партнерство з МХП. Із 2021 року компанія постачає для McDonaldʼs стріпси, а цьогоріч разом із МХП мережа ресторанів змогла повторити стандартну курячу котлету, яка входить у МакЧікен.
- Бадрітдінова додала, що це був довгий процес, який розпочався ще до повномасштабної війни.
- «Потім була перерва, і вже з квітня починаємо поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені МХП. Спочатку тестово в кількох ресторанах, а згодом – в усій Україні», – повідомила вона.
- За словами гендиректорки, загалом понад 60% постачальників McDonaldʼs в Україні є локальними.
Контекст
McDonald’s закрив усі свої заклади в Україні 24 лютого після початку повномасштабного вторгнення РФ. Компанія пояснила, що це з міркувань безпеки. До переговорів про відкриття ресторанів долучилося навіть українське МЗС.
Зрештою McDonald’s відновив роботу понад 60% ресторанів у Центрі та на Заході країни з вересня 2022 року. У 2023-му компанія почала відкривати свої ресторани неподалік великих автотрас України.
За минулий рік компанія відкрила 10 нових ресторанів, зараз мережа налічує вже 101 заклад. Кількість відвідувачів все ще на 30% менше довоєнних показників.
У 2023 році McDonald’s в Україні отримав виторг 12,9 млрд грн і 1 млрд грн прибутку. Показники 2022-го – 3,2 млрд грн виторгу і 2 млрд грн збитку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.