Показник активних користувачів на місяць (MAU) у медичному сервісі Helsi становить 2 млн у додатку та вебсервісі. Про це розповів голова компанії «Київстар» Олександр Комаров в етері «Business Breakfast з Володимиром Федоріним» від Forbes.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Щомісяця додатком Helsi користується 1,1 млн людей. Разом із вебверсією Helsi має 2 млн активних місячних користувачів.
- Основний продукт Helsi – інформаційна система для лікарень. Водночас компанія інвестує в розбудову хмарних сервісів для кінцевих споживачів.
- Helsi запустив консультації з терапевтом вартістю за 200 грн. «Нашими конкурентами тут є Viber і Telegram, де люди консультуються зі своїми лікарями», – сказав Комаров.
- Також компанія запустила сервіс для збереження результатів аналізів. «Ми даємо можливість привʼязати ваші аналізи або результати з будь-якої лабораторії до вашого профілю Helsi та зберігати все в одному місці», – додав очільник «Київстар».
- Основний фокус на найближчі декілька років – розбудовувати екосистему додаткових сервісів.
Контекст
У серпні 2020 року «Київстар» придбав частку в Helsi за 555,74 млн грн. В юрособі ТОВ «Хелсі Україна» мобільному оператору належить частка у 69,99%. На момент купівлі – вересень 2022‑го – у Helsi було 34 000 активних лікарів. Загалом же в базі – понад 50 000. Це більше, ніж третина всіх лікарів країни. За вісім місяців сервісом скористалися 13 млн людей. Вони фізично відвідували лікарів 4,5 млн разів на місяць.
Раніше повідомлялося, що «Київстар» після купівлі контрольного пакета Helsi у серпні 2022 року інвестував у розвиток компанії $3 млн.
Згідно зі звітом «Київстару», за другий квартал 2023 року Helsi збільшила кількість зареєстрованих користувачів до 25,4 млн пацієнтів, тоді як кварталом раніше йшлося про більше ніж 25 млн.
На середину жовтня 2023 року кількість активних унікальних користувачів у застосунку зросла до 1,1 млн, а включно з вебверсією – до понад 2 млн українців, що дорівнює довоєнним показникам.
З початку року в Helsi впроваджено нові сервіси: невідкладні медичні консультації, чат із лікарем та обмін медичними документами онлайн, пошук лікарів і медичних закладів поблизу, календар вакцинації, сервіс отримання медичних довідок.
«Київстар» планує інвестувати до $10 млн у створення екосистеми сервісів для пацієнтів у сфері здоровʼя на базі компанії Helsi.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.