Категорія
Новини
Дата

«Київстар» планує інвестувати до $10 млн у розвиток екосистеми у сфері здоровʼя на базі Helsi

2 хв читання

Мобільний оператор «Київстар» планує інвестувати до $10 млн у створення екосистеми сервісів для пацієнтів у сфері здоровʼя на базі компанії Helsi (ТОВ «Хелсі Україна»). Про це сказав президент «Київстару» Олександр Комаров, пише «Інтерфакс-Україна».

Ключові факти

  • У фокусі уваги компанії – розвиток цифрових сервісів на базі телеком-сервісу, зазначив Олександр Комаров. За його словами, яскравим прикладом є інвестиції в компанію Helsi. 
  • «Ми інвестуємо кошти, щоб на базі цього звʼязку побудувати екосистему сервісів для пацієнтів у сфері здоровʼя. Інвестиції в Helsi – це до $10 млн», – сказав президент «Київстару».
  • Фінансування буде виділено в рамках загальних інвестицій близько $600 млн від материнської компанії Veon, уточнив Комаров.
  • Він також розповів, що «Київстар» активно розвиває сервіси телемедицини, скористатися якими змогли вже понад 1,1 млн осіб у першій половині 2023 року.
  • Найближчим часом компанія планує запустити функціонал, за допомогою якого пацієнти зможуть відстежувати результати аналізів у застосунку та зможуть записатися на сезонну вакцинацію, повідомив топменеджер «Київстару».

Контекст

У серпні 2020 року «Київстар» придбав частку в Helsi за 555,74 млн грн. В юрособі ТОВ «Хелсі Україна» мобільному оператору належить частка у 69,99%. На момент купівлі – вересень 2022‑го – у Helsi було 34 000 активних лікарів. Загалом же в базі – понад 50 000. Це більше, ніж третина всіх лікарів країни. За вісім місяців сервісом скористалися 13 млн людей. Вони фізично відвідували лікарів 4,5 млн разів на місяць.

Раніше повідомлялося, що «Київстар» після купівлі контрольного пакета Helsi у серпні 2022 року інвестував у розвиток компанії $3 млн.

Згідно зі звітом «Київстару», за другий квартал 2023 року Helsi збільшила кількість зареєстрованих користувачів до 25,4 млн пацієнтів, тоді як кварталом раніше йшлося про більше ніж 25 млн.

На середину жовтня 2023 року кількість активних унікальних користувачів у застосунку зросла до 1,1 млн, а включно з вебверсією — до понад 2 млн українців, що дорівнює довоєнним показникам.

З початку року в Helsi впроваджено нові сервіси: невідкладні медичні консультації, чат із лікарем та обмін медичними документами онлайн, пошук лікарів і медичних закладів поблизу, календар вакцинації, сервіс отримання медичних довідок.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд