Мережі секс-шопів No Taboo за результатами податкової перевірки призначені штрафи – від 340 до 1000 грн за відсутність РРО. Компанію зобовʼязали встановити їх до жовтня, пише LIGA.net з посиланням на власницю мережі Анжелу Запорожець. Раніше повідомлялося, що прихований виторг мережі перевищував $230 000 на місяць.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Запорожець пояснила, що після того, як бізнес довелося релокувати з Києва до Львова, а потім знову повертати магазини до столиці, компанія не встигла своєчасно оплатити ліцензію на встановлення РРО.
- «При перевірці ми підтвердили рахунками, що ліцензії на РРО були придбані. Перевіряльники взяли це до уваги й врахували», – зазначила власниця мережі секс-шопів.
- Вона наголосила, що за 2023 рік мережа No Taboo сплатить за робочі місця 7,8 млн грн. «У серпні тільки за працівників ми перерахували до бюджетів понад 700 000 грн. Отже, за рік компанія не лише надасть українцям робочі місця, а й сплатить за них 7,8 млн грн», – зазначає підприємиця.
- Також Запорожець повідомила, що її компанія працевлаштувала 150 осіб.
Контекст
Державна податкова служба в місті Києві виявила мережу секс-шопів, яка ухилялася від сплати податків, повідомив 26 липня голова профільного комітету Верховної Ради Данило Гетманцев. За його словами, прихований виторг мережі становив понад $230 000 на місяць. За його інформацією, мережа працювала без застосування РРО та оформлення працівників.
Щодо звинувачень у прихованому виторгу, власниця мережі стверджує, що не розуміє, звідки податкові служби могли взяти такі цифри. «Можливо по актах наперед розрахували ймовірні обіги. Якби у мене такі обіги були, навіть не приховані, я була б дуже щаслива. На жаль, таких обігів у нас немає», – зазначила Запорожець.
Станом на жовтень 2021 року мережа інтим-бутіків No Taboo мала 48 магазинів. Фінансист за освітою, Анжела Запорожець розпочала свій підприємницький шлях в 1990-ті – допомагала мамі торгувати вʼязаними шарфами на ринку в Кривому Розі. Амбіції привели до Києва, де вона на кредитні $15 000 відкрила точку на ринку Борщагівки. З товаром визначилася не одразу. Але помітивши, що на ринку є майже все, крім секс-шопів, ризикнула й закупила товари для дорослих.
Обсяг світового ринку секс-іграшок в 2020 році аналітики дослідницької компанії Grand View Research оцінили в $33,64 млрд. «Активних брендів секс-шопів в Україні близько 300. Але в основному вони торгують онлайн, – каже Наталія Ваховська, засновниця секс-шопа LoveBox. – Офлайн помітні мережі «Полуничка», No Taboo і «Насолода».
За даними No Taboo, стартова інвестиція в запуск одного магазину – майже $19 000. Середня прибутковість точки – $4000 в місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.