Meta Platforms вивчає план, згідно з яким користувачі в Європейському Союзі можуть платити до $14 за доступ до версій Instagram або Facebook без реклами або погоджуватися на персоналізовану рекламу у безкоштовних версіях, пише The Wall Street Journal.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Представники Meta докладно розповіли про план на зустрічах у вересні з регуляторами конфіденційності в Ірландії та регуляторами цифрової конкуренції у Брюсселі. План також було передано іншим органам регулювання конфіденційності ЄС.
- Meta повідомила регулюючі органи, що сподівається впровадити план, який вона називає SNA, або підписка без реклами, у найближчі місяці для європейських користувачів. За словами джерел, користувачі зможуть обирати між продовженням безкоштовного доступу до Instagram та Facebook з персоналізованою рекламою чи оплатою версій сервісів без реклами.
- Згідно з цим планом, Meta повідомила регулюючим органам, що стягуватиме з користувачів приблизно €10 на місяць за десктопний обліковий запис Facebook або Instagram і приблизно €6 за кожний додатковий звʼязаний обліковий запис, кажуть джерела. На мобільних пристроях ціна підскочить приблизно до €13 на місяць, оскільки Meta враховуватиме комісію, що стягується Apple та Google за платежі у додатках.
- Водночас користувачам у США не варто очікувати, що найближчим часом їм запропонують сплатити за Instagram або Facebook без реклами. Пропозиції Meta були представлені спеціально як спосіб задовольнити вимоги регулюючих органів ЄС вимагати згоди, перш ніж обробляти дані користувача для персоналізованої реклами.
- Незрозуміло, чи вважатимуть регулятори в Ірландії чи Брюсселі новий план таким, що відповідає законам ЄС, чи вони наполягатимуть на тому, щоб Meta пропонувала дешевші або навіть безкоштовні версії з рекламою, яка не персоналізується на основі цифрової активності користувача.
Контекст
Причиною появи пропозиції Meta була вимога органів регулювання конфіденційності на чолі з Ірландією, щоб Meta просила згоду користувача перед показом реклами, яка орієнтована на дані про активність користувачів.
Крім того, виконавчий орган ЄС заявив минулого місяця, що Instagram, Facebook та рекламна мережа Meta підпадуть під дію нового закону блоку про цифрову конкуренцію.
Відповідно до законодавства ЄС, користувач, який відмовляється дати згоду на використання певних даних, повинен мати доступ до послуги.
Meta повідомила, що її загальний дохід у Європі становив приблизно $17,88 на користувача Facebook у другому кварталі, або трохи менше $6 на користувача у всіх її додатках у середньому на місяць. Однак реальний середній щомісячний дохід для користувачів із ЄС, ймовірно, дещо вищий, оскільки ширший європейський регіон Meta включає кілька країн, що не входять до ЄС.
За оцінками Meta, у першій половині року в ЄС вона мала 258 млн користувачів Facebook на місяць і 257 млн користувачів Instagram, згідно з даними, які вона публікує відповідно до закону блоку про модерацію контенту. У звіті з цінних паперів США компанія повідомила, що станом на 30 червня у її додатках щомісяця було 3,88 млрд активних людей.
Влітку стало відомо, що Meta Platforms (Instagram), Alphabet (YouTube), TikTok і Twitter можуть зіткнутися з регулятивними заходами після того, як європейська споживча група BEUC поскаржилася в Єврокомісію та органи захисту прав споживачів на те, що платформи нібито сприяють просуванню криптоактивів за допомогою реклами, що вводить в оману.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.