Компанії ОККО і WOG конкурують за тих самих клієнтів, тому не можуть дозволити одне одному мати нижчу ціну на пальне. Про це сказав СЕО WOG Андрій Пивоварський в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».
Ключові факти
- «Ми як Coca-Cola і Pepsi Cola», – сказав Пивоварський.
- ОККО і WOG мають дуже подібну клієнтську базу, тому не можуть дозволити одне одному мати ціни на пальне, нижчі навіть на одну копійку – одразу доводиться реагувати, пояснив він.
- Ринок нафтопродуктів досить сильно впав під час великої війни, а конкуренція посилилась, каже Пивоварський.
- Наприклад, Socar встановлює вищі ціни, «Укрнафта» — нижчі. Компанії орієнтується на свого клієнта. Це питання конкурентної боротьби і виживання, сказав СЕО WOG.
- WOG цьогоріч повернеться на довоєнні обсяги за виручкою, але не за обсягами продажів нафтопродуктів, очікує СЕО компанії. Об’єми продажів у порівнянні із березнем 2021-го року впали на 12-13%, додав він. Компенсувати це зниження обсягів продажів планують протягом двох років.
- Компанія планує розширюватись і відновлювати зруйновані АЗС. В планах на найближчі роки – збудувати до 20 нових обʼєктів.
Контекст
В Україні ціни на пальне почали знижуватися з початку 2023 року. На заправках бензин А-95 з початку січня подешевшав на 4,71 грн до 47,29 грн, дизпальне – на 7,03 грн до 48,08 грн, автогаз – на 7,19 грн до 22,19 грн, за даними Enkorr.
Зараз ОККО продає бензин А-95 по 48,99 грн/л, дизпальне – по 49,99 грн/л, автогаз – по 22,49 грн. У WOG такі самі ціни.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.