Фонд кліматичних інновацій корпорації Microsoft з капіталом в $1 млрд робить ставку на стартап Group14 із виробництва акумуляторів вартістю понад $3 млрд, який намагається значно покращити потужність і час заряджання електромобілів, пише The Wall Street Journal.
Ключові факти
- Group14 Technologies отримує від інвесторів $214 млн. Це лише частина мільярдів приватних і державних грошей, які підуть на створення якісніших акумуляторів, потрібних для електромобілів та відновлюваних джерел енергії, заявили представники компанії. Інші інвестори включають фонд національного добробуту Оману та кліматичний фонд, який підтримує приватна інвестиційна компанія Lightrock.
- Microsoft відмовилася розкрити обсяг своїх інвестицій.
- Group14 нещодавно отримала грант в обсязі $100 млн від Міністерства енергетики США в межах торішнього законопроєкту про інфраструктуру. Раніше цього року компанія залучила $400 млн від таких інвесторів, як Porsche і BlackRock.
- Компанія з Вудінвілля, штат Вашингтон, заявляє, що її кремнієвий анодний матеріал ефективніший, ніж наявна графітова технологія, і потенційно може використовуватися в потужніших батареях для таких автовиробників, як Porsche. У галузі кажуть, що кремнієві батареї мають допомогти забезпечити надшвидке заряджання, що є ще одним ключовим кроком на шляху до більшого поширення електромобілів.
- Заснована у 2015 році, Group14 планує використовувати нове фінансування для прискорення розвитку більшого виробничого підприємства, яке вироблятиме матеріали для акумуляторів, здатних живити не менш ніж 100 000 електромобілів.
- Директор кліматичного фонду Microsoft Брендон Міддо каже, що компанія розглянула приблизно від 30 до 40 інвестицій у цей сектор, перш ніж вкладати гроші в Group14.
Контекст
Автовиробники по всьому світу витрачають мільярди доларів на збільшення виробництва акумуляторів та електромобілів за умов посилення екологічних норм.
У серпні Toyota Motor Corp. заявила, що інвестує до 730 млрд єн у Японію та Сполучені Штати для виробництва акумуляторів для повністю електричних транспортних засобів, а не для гібридних бензиново-електричних автомобілів, таких як Prius.
Його конкурент Honda Motor Co. також заявив у тому ж місяці, що збудує новий завод з виробництва літій-іонних акумуляторів для електромобілів вартістю $4,4 млрд у США разом із корейським постачальником акумуляторів LG Energy Solution Ltd.
Японська Mazda Motor Corp. інвестує близько 1,5 трлн єн ($10,58 млрд) в електрифікацію своїх автомобілів, зокрема збільшення виробництва акумуляторних електромобілів, і прагне збільшити свою частку в загальносвітовому обсязі продажів автомобілів до 2030 року.
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електромобілів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.