Команда Мінцифри бачить варіанти використання ChatGPT в «Дії» і вже впроваджує їх. Про це сказав герой нового ютуб-проєкту Forbes «Business Breakfast з Володимиром Федоріним», віцепремʼєр-міністр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
Ключові факти
- Робота над впровадженням ChatGPT в роботу міністерства ведеться разом з компанією Microsoft, зазначив Михайло Федоров.
- Вже обговорюється впровадження чатбота в роботу контакт-центру Мінцифри.
- В подальшому планується впровадження ChatGPT для аналізу тих послуг, за якими звертаються громадяни України, щоб додавати їх в електронні сервіси держави.
Контекст
14 березня компанія OpenAI презентувала нову версію штучного інтелекту – GPT-4.
Наприкінці листопада 2022 року OpenAI – американська лабораторія ШІ, серед співвласників якої Ілон Маск – представила свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду.
Уже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023 році в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд. Нещодавно OpenAI розблокувала доступ до ChatGPT в Україні.
ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на питання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.
Згодом власник Google – Alphabet Inc. – анонсував запуск чат-бота Bard і більше інструментів штучного інтелекту для своєї пошукової системи, пише Reuters. Проте вже 8 лютого ринкова вартість Alphabet Inc. знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкуруючій Microsoft Corp.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.