Категорія
Новини
Дата

Мінцифри тестує ChatGPT для надання послуг українцям у «Дії»

Команда Мінцифри бачить варіанти використання ChatGPT в «Дії» і вже впроваджує їх. Про це сказав герой нового ютуб-проєкту Forbes «Business Breakfast з Володимиром Федоріним», віцепремʼєр-міністр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Робота над впровадженням ChatGPT в роботу міністерства ведеться разом з компанією Microsoft, зазначив Михайло Федоров.
  • Вже обговорюється впровадження чатбота в роботу контакт-центру Мінцифри.
  • В подальшому планується впровадження ChatGPT для аналізу тих послуг, за якими звертаються громадяни України, щоб додавати їх в електронні сервіси держави.

Контекст

14 березня компанія OpenAI презентувала нову версію штучного інтелекту – GPT-4.

Наприкінці листопада 2022 року OpenAI – американська лабораторія ШІ, серед співвласників якої Ілон Маск – представила свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду. 

Уже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023 році в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд. Нещодавно OpenAI розблокувала доступ до ChatGPT в Україні

ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на питання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.

Згодом власник Google – Alphabet Inc. – анонсував запуск чат-бота Bard і більше інструментів штучного інтелекту для своєї пошукової системи, пише Reuters. Проте вже 8 лютого ринкова вартість Alphabet Inc. знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкуруючій Microsoft Corp.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні