Категорія
Новини
Дата

Мінʼюст США готує позов проти Google через домінування на ринку реклами

1 хв читання

Міністерство юстиції США готується подати позов до Google через домінуюче становище компанії на ринку цифрової реклами, пише Bloomberg із посиланням на обізнані джерела. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Очікується, що справу буде подано до федерального суду до кінця тижня, уточнили співрозмовники агентства.
  • Мінʼюст США вже вдруге подає антимонопольний позов до Google. Загалом це вже пʼятий великий судовий розгляд у США, що заперечує ділові практики компанії. 
  • Раніше генпрокурори кількох штатів подали три окремі позови проти Google, стверджуючи, що компанія домінує на ринках онлайн-пошуку, рекламних технологій та додатків для Android, зазначає агентство.
  • Водночас Google стверджує, що американський ринок онлайн-реклами є конкурентним. У судових документах і свідченнях у Конгресі компанія зазначала, що до її конкурентів входять Amazon, Microsoft і Meta.

Контекст

Google – найбільший гравець на американському ринку цифрової реклами з оборотом $278,6 млрд. Компанія контролює більшу частину технологій, які використовуються для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами. 

За оцінкою дослідницької компанії EMarketer, Google також займає перше місце на світовому ринку цифрової реклами обсягом $626,86 млрд. Очікується, що 2023 року Alphabet (материнська компанія Google) заробить на рекламі $73,8 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд