Міністерство юстиції США готується подати позов до Google через домінуюче становище компанії на ринку цифрової реклами, пише Bloomberg із посиланням на обізнані джерела.
Головні матеріали Forbes Ukraine. Раз на тиждень на вашій пошті.
Ключові факти
- Очікується, що справу буде подано до федерального суду до кінця тижня, уточнили співрозмовники агентства.
- Мінʼюст США вже вдруге подає антимонопольний позов до Google. Загалом це вже пʼятий великий судовий розгляд у США, що заперечує ділові практики компанії.
- Раніше генпрокурори кількох штатів подали три окремі позови проти Google, стверджуючи, що компанія домінує на ринках онлайн-пошуку, рекламних технологій та додатків для Android, зазначає агентство.
- Водночас Google стверджує, що американський ринок онлайн-реклами є конкурентним. У судових документах і свідченнях у Конгресі компанія зазначала, що до її конкурентів входять Amazon, Microsoft і Meta.
Контекст
Google – найбільший гравець на американському ринку цифрової реклами з оборотом $278,6 млрд. Компанія контролює більшу частину технологій, які використовуються для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами.
За оцінкою дослідницької компанії EMarketer, Google також займає перше місце на світовому ринку цифрової реклами обсягом $626,86 млрд. Очікується, що 2023 року Alphabet (материнська компанія Google) заробить на рекламі $73,8 млрд.
