Міністерство юстиції США готується подати позов до Google через домінуюче становище компанії на ринку цифрової реклами, пише Bloomberg із посиланням на обізнані джерела.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Очікується, що справу буде подано до федерального суду до кінця тижня, уточнили співрозмовники агентства.
- Мінʼюст США вже вдруге подає антимонопольний позов до Google. Загалом це вже пʼятий великий судовий розгляд у США, що заперечує ділові практики компанії.
- Раніше генпрокурори кількох штатів подали три окремі позови проти Google, стверджуючи, що компанія домінує на ринках онлайн-пошуку, рекламних технологій та додатків для Android, зазначає агентство.
- Водночас Google стверджує, що американський ринок онлайн-реклами є конкурентним. У судових документах і свідченнях у Конгресі компанія зазначала, що до її конкурентів входять Amazon, Microsoft і Meta.
Контекст
Google – найбільший гравець на американському ринку цифрової реклами з оборотом $278,6 млрд. Компанія контролює більшу частину технологій, які використовуються для купівлі, продажу та обслуговування онлайн-реклами.
За оцінкою дослідницької компанії EMarketer, Google також займає перше місце на світовому ринку цифрової реклами обсягом $626,86 млрд. Очікується, що 2023 року Alphabet (материнська компанія Google) заробить на рекламі $73,8 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.