Агрохолдинг МХП уклав акціонерну угоду про створення спільного підприємства з компанією Desert Hills Veterinary Services Company Limited (DHV). Це дочірнє підприємство Tanmiah Food Company – провідного постачальника мʼяса птиці та іншої мʼясної продукції на Близькому Сході, повідомила пресслужба МХП.
Ключові факти
- МХП називає метою нового партнерства «подальший розвиток диверсифікації та зростання на міжнародному рівні».
- DHV належатиме 55% акцій, а МХП – 45% акцій в СП, йдеться у повідомленні агрохолдингу на Лондонській фондовій біржі.
- Партнери планують інвестувати понад 200 млн саудівських ріалів (майже $53 млн за поточним курсом) у фермерські господарства з потужністю понад 1 млн батьківських стад, які, як очікується, вироблятимуть приблизно 175 млн інкубаційних яєць за рік, в сучасний інкубатор і комбікормовий завод для птиці.
- Як зазначається у повідомленні, укладення акціонерної угоди є вирішальним кроком у створенні спільного підприємства після отримання необхідних дозволів, включно з дозволом Головного управління з конкуренції Саудівської Аравії та інших відповідних юрисдикцій.
Контекст
МХП – провідний виробник курятини в Україні. Холдинг контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць і вирощування поголівʼя, переробки, збуту, дистрибуції та продажу мʼяса птиці.
МХП посідав восьме місце у рейтингу «100 найбільших приватних компаній України» за 2021 рік, який склав Forbes. Власник – Юрій Косюк, загальна кількість працівників – 30 000. Торгові марки МХП – «Наша Ряба», «Легко», «Бащинський».
МХП закінчив 2022 рік зі збитками у $231 млн порівняно з $393 млн чистого прибутку за підсумками 2021-го. За результатами четвертого кварталу компанія отримала $38 млн чистого прибутку.
Перший квартал 2023 року агрохолдинг МХП закінчив із чистим прибутком $49 млн проти збитку $108 млн за аналогічний період 2022 року.
Виручка МХП збільшилась на 35% та становила $746 млн, порівняно з першим кварталом минулого року, але зменшилася на 3% квартал до попереднього кварталу.
Витрати пов’язані з війною зменшилися на 77% та становили $6 млн.
Експортна виручка збільшилася на 69% та становила $522 млн, що становить 70% від загальної виручки.
Показник EBITDA у першому кварталі цього року становив $124 млн порівняно з $50 млн у першому та $138 млн – у четвертому кварталі минулого року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.