Категорія
Новини
Дата

Nestle планує подальше підвищення цін на продукцію через зростання витрат

1 хв читання

Найбільша у світі продовольча група Nestle ще більше підвищить ціни цього року, заявив генеральний директор Марк Шнайдер після того, як дорожчі інгредієнти сприяли збільшенню чистого прибутку за рік, який не виправдав очікувань аналітиків, пише Reuters.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Шнайдер відмовився коментувати запланований рівень підвищення цін, який, за його словами, був необхідний для компенсації збитків, завданих здорожчанням сировинних товарів.
  • Для споживачів, чия купівельна спроможність вже скоротилася через інфляцію, що досягла максимуму за кілька десятиліть, вони, ймовірно, посилять побоювання щодо перенапруги бюджетів домогосподарств та ослаблення економіки.
  • Виробник розчинної кави Nescafe та шоколадних батончиків KitKat минулого року підняв ціни на 8,2%, але це не повністю компенсувало вплив збільшення витрат на інгредієнти на прибуток.
  • «Наш валовий прибуток знизився приблизно на 260 базисних пунктів – це дуже багато. Це після всіх цін, які ми встановили 2022 року», – сказав Шнайдер.
  • Шнайдер сказав, що в більшості випадків вплив на обсяги не сигналізував про те, що споживачі перейшли на дешевші продукти.
  • «У нас є деякі ринки, такі як США та Велика Британія, де ми спостерігаємо сильну інфляцію, що триває, та інші ринки, такі як Китай, і тут, у Європі… де інфляція більш стримана», – додав він.

Контекст

Решта індустрії упакованих товарів також підвищила ціни, щоб впоратися зі зростаючими витратами майже на всю сировину, після того як вторгнення Росії в Україну посилило збої у ланцюжку поставок, повʼязаних із пандемією.

У Nestle заявили, що націлені на органічне зростання продажів, яке зводить нанівець вплив валютних курсів та придбань, у діапазоні 6–8% у 2023 році.

Протягом 2022 року обсяг продажів компанії збільшився на 8,4%, до 94,4 млрд швейцарських франків ($102,31 млрд).

У березні Nestle призупинила капітальні інвестиції в Росії через її вторгнення в Україну. З першого дня війни Nestlé надає гуманітарну допомогу необхідними харчовими продуктами й напоями для українців та їхніх домашніх улюбленців. 

У грудні стало відомо, що Nestlé інвестує 40 млн швейцарських франків ($39,4 млн) у відкриття нового виробничого майданчика у Смолигові Волинської області. Швейцарська компанія вирішила розширити виробництво макаронних виробів в Україні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд