Категорія
Новини
Дата

Nissan та Renault інвестують $600 млн у розширення модельного ряду авто в Індії

1 хв читання

Японська Nissan Motor і французька Renault SA інвестують $600 млн у випуск нових моделей в Індії. Інвестиції дозволять компаніям поновити втрачені позиції на глобальному ринку автомобілів, пише Reuters.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • «Ці інвестиції дозволять захопити третій за величиною ринок автомобілів у світі, а також використовувати Індію як базу для експорту», – вважає головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
  • Компанії планують складати на території Індії по три нові моделі, які матимуть спільну платформу, уніфіковані вузли та взаємозамінні електричні компоненти. 
  • З шести машин дві будуть повністю електричними, а чотири матимуть підвищену прохідність, зазначають в компаніях.
  • Планується, що всі моделі будуть випускатися на спільному підприємстві компаній, розташованому в місті Ченнаї, на півдні Індії. 
  • Завод здатний виробляти близько 500 000 автомобілів на рік та має сучасний центр досліджень та розробок.

Контекст

За інформацією S&P Global Mobility, у 2022 році продажі автомобілів в Індії підскочили на 23%, до 4,4 млн одиниць. На частку Nissan Renault минулого року припадало лише 3% індійського ринку.

На відміну від Nissan, Renault не має значної присутності в Китаї, США і Японії, що підвищує ставки на її успіх в Індії. 

Згідно з новою структурою свого глобального альянсу, який існує вже 20 років, про що оголошено 6 лютого, Nissan і Renault також будуть тісно співпрацювати в Латинській Америці та Європі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні