Категорія
Новини
Дата

Nissan та Renault інвестують $600 млн у розширення модельного ряду авто в Індії

Японська Nissan Motor і французька Renault SA інвестують $600 млн у випуск нових моделей в Індії. Інвестиції дозволять компаніям поновити втрачені позиції на глобальному ринку автомобілів, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Ці інвестиції дозволять захопити третій за величиною ринок автомобілів у світі, а також використовувати Індію як базу для експорту», – вважає головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
  • Компанії планують складати на території Індії по три нові моделі, які матимуть спільну платформу, уніфіковані вузли та взаємозамінні електричні компоненти. 
  • З шести машин дві будуть повністю електричними, а чотири матимуть підвищену прохідність, зазначають в компаніях.
  • Планується, що всі моделі будуть випускатися на спільному підприємстві компаній, розташованому в місті Ченнаї, на півдні Індії. 
  • Завод здатний виробляти близько 500 000 автомобілів на рік та має сучасний центр досліджень та розробок.

Контекст

За інформацією S&P Global Mobility, у 2022 році продажі автомобілів в Індії підскочили на 23%, до 4,4 млн одиниць. На частку Nissan Renault минулого року припадало лише 3% індійського ринку.

На відміну від Nissan, Renault не має значної присутності в Китаї, США і Японії, що підвищує ставки на її успіх в Індії. 

Згідно з новою структурою свого глобального альянсу, який існує вже 20 років, про що оголошено 6 лютого, Nissan і Renault також будуть тісно співпрацювати в Латинській Америці та Європі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні