Японська Nissan Motor і французька Renault SA інвестують $600 млн у випуск нових моделей в Індії. Інвестиції дозволять компаніям поновити втрачені позиції на глобальному ринку автомобілів, пише Reuters.
Ключові факти
- «Ці інвестиції дозволять захопити третій за величиною ринок автомобілів у світі, а також використовувати Індію як базу для експорту», – вважає головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
- Компанії планують складати на території Індії по три нові моделі, які матимуть спільну платформу, уніфіковані вузли та взаємозамінні електричні компоненти.
- З шести машин дві будуть повністю електричними, а чотири матимуть підвищену прохідність, зазначають в компаніях.
- Планується, що всі моделі будуть випускатися на спільному підприємстві компаній, розташованому в місті Ченнаї, на півдні Індії.
- Завод здатний виробляти близько 500 000 автомобілів на рік та має сучасний центр досліджень та розробок.
Контекст
За інформацією S&P Global Mobility, у 2022 році продажі автомобілів в Індії підскочили на 23%, до 4,4 млн одиниць. На частку Nissan Renault минулого року припадало лише 3% індійського ринку.
На відміну від Nissan, Renault не має значної присутності в Китаї, США і Японії, що підвищує ставки на її успіх в Індії.
Згідно з новою структурою свого глобального альянсу, який існує вже 20 років, про що оголошено 6 лютого, Nissan і Renault також будуть тісно співпрацювати в Латинській Америці та Європі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.