Категорія
Новини
Дата

Nissan та Renault інвестують $600 млн у розширення модельного ряду авто в Індії

1 хв читання

Японська Nissan Motor і французька Renault SA інвестують $600 млн у випуск нових моделей в Індії. Інвестиції дозволять компаніям поновити втрачені позиції на глобальному ринку автомобілів, пише Reuters.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Ці інвестиції дозволять захопити третій за величиною ринок автомобілів у світі, а також використовувати Індію як базу для експорту», – вважає головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
  • Компанії планують складати на території Індії по три нові моделі, які матимуть спільну платформу, уніфіковані вузли та взаємозамінні електричні компоненти. 
  • З шести машин дві будуть повністю електричними, а чотири матимуть підвищену прохідність, зазначають в компаніях.
  • Планується, що всі моделі будуть випускатися на спільному підприємстві компаній, розташованому в місті Ченнаї, на півдні Індії. 
  • Завод здатний виробляти близько 500 000 автомобілів на рік та має сучасний центр досліджень та розробок.

Контекст

За інформацією S&P Global Mobility, у 2022 році продажі автомобілів в Індії підскочили на 23%, до 4,4 млн одиниць. На частку Nissan Renault минулого року припадало лише 3% індійського ринку.

На відміну від Nissan, Renault не має значної присутності в Китаї, США і Японії, що підвищує ставки на її успіх в Індії. 

Згідно з новою структурою свого глобального альянсу, який існує вже 20 років, про що оголошено 6 лютого, Nissan і Renault також будуть тісно співпрацювати в Латинській Америці та Європі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд