До кінця цього року «Нова пошта» планує зайти ще на шість європейських ринків, повідомив в інтерв’ю Forbes співвласник компанії Володимир Поперешнюк. Наступного року компанія розраховує мати власні відділення у всіх найбільших країнах ЄС.
Ключові факти
- До кінця цього року «Нова пошта» планує відкрити власні відділення у ще шести країнах ЄС, повідомив Поперешнюк в кулуарах Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). Зокрема, у 2023 році НП зайде на ринки Латвії, Естонії, Угорщині, Італії, Франції та Австрії.
- «Наступного року наші відділення з’являться майже у всіх країнах Європи, буде 30 країн до кінця 2025 року», – зазначив співвласник «НП».
- Також вже до кінця цього року компанія розраховує «отримати перші нульові результати» на першому закордонному ринку – у Польщі, повідомив Поперешнюк.
Контекст
За рік експансії з жовтня 2022 року «НП» вже відкрила 63 відділення у Молдові та шести країнах ЄС: Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Німеччині та Словаччині.
Загалом «НП» планує інвестувати у закордонні відділення понад €10 млн і вийти на довоєнний рівень міжнародних посилок за рахунок освоєння нових напрямків вже до кінця року.
Торік «Нова пошта» доправила 6,5 млн міжнародних посилок, що на 30% менше, ніж у 2021-му (9,3 млн). При цьому кількість посилок із України зросла у пʼять разів порівняно з минулим роком. Найбільше посилок доставлено в Польщу та Німеччину, повідомила пресслужба компанії. Саме ці країни прийняли найбільше українців (за оцінкою НП – 4 млн).
Упродовж 2022-го виторг компанії зріс на 13,6% – до 23,7 млрд грн. А в першому півріччі 2023 року чистий прибуток «Нової пошти» зріс майже впʼятеро – до 2,4 млрд грн, дохід – майже на 84%.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.