До кінця цього року «Нова пошта» планує зайти ще на шість європейських ринків, повідомив в інтерв’ю Forbes співвласник компанії Володимир Поперешнюк. Наступного року компанія розраховує мати власні відділення у всіх найбільших країнах ЄС.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- До кінця цього року «Нова пошта» планує відкрити власні відділення у ще шести країнах ЄС, повідомив Поперешнюк в кулуарах Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). Зокрема, у 2023 році НП зайде на ринки Латвії, Естонії, Угорщині, Італії, Франції та Австрії.
- «Наступного року наші відділення з’являться майже у всіх країнах Європи, буде 30 країн до кінця 2025 року», – зазначив співвласник «НП».
- Також вже до кінця цього року компанія розраховує «отримати перші нульові результати» на першому закордонному ринку – у Польщі, повідомив Поперешнюк.
Контекст
За рік експансії з жовтня 2022 року «НП» вже відкрила 63 відділення у Молдові та шести країнах ЄС: Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Німеччині та Словаччині.
Загалом «НП» планує інвестувати у закордонні відділення понад €10 млн і вийти на довоєнний рівень міжнародних посилок за рахунок освоєння нових напрямків вже до кінця року.
Торік «Нова пошта» доправила 6,5 млн міжнародних посилок, що на 30% менше, ніж у 2021-му (9,3 млн). При цьому кількість посилок із України зросла у пʼять разів порівняно з минулим роком. Найбільше посилок доставлено в Польщу та Німеччину, повідомила пресслужба компанії. Саме ці країни прийняли найбільше українців (за оцінкою НП – 4 млн).
Упродовж 2022-го виторг компанії зріс на 13,6% – до 23,7 млрд грн. А в першому півріччі 2023 року чистий прибуток «Нової пошти» зріс майже впʼятеро – до 2,4 млрд грн, дохід – майже на 84%.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.