Перший телевізійний показ мультфільму «Мавка» відбувся 1 січня на каналі «1+1 Україна». За даними Nielsen Ukraine, його переглянули 1,18 млн людей віком від 4 до 54 років – це майже кожен п’ятий телеглядач у великих містах. Анімація стала найбільш успішною ТБ-програмою дня і випередила за добовими переглядами всі телепроєкти 2023 року.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Всеукраїнська телепремʼєра мультфільму «Мавка» відбулася 1 січня на каналі «1+1 Україна». За даними Nielsen Ukraine, наданими Forbes пресслужбою 1+1 Media, серед аудиторії віком від 4 до 54 років у містах із населенням понад 50 000 мультфільм подивилися 1,18 млн людей. Це 18% глядачів у цій категорії з тих, що у той момент дивились телевізор.
- Мультфільм став найбільш успішною програмою на телебаченні 1 січня 2024-го і випередив за добовими переглядами всі телепроєкти 2023 року, кажуть у пресслужбі 1+1 Media. У перший день року «Мавка» стала популярнішою за фільми «Володар перснів: Хранителі» і «Пʼятий елемент», що транслювали «Новий канал» і ТЕТ, і обійшла за охопленнями програми «Хата на тата» (СТБ) і «Дизель Шоу» (ICTV).
- 1 січня завдяки «Мавці» канал «1+1 Україна» став лідером перегляду на «Київстар ТБ»: його дивилися 22,5% усіх користувачів платформи. У 2023 році жоден канал не мав такої добової частки, кажуть у пресслужбі 1+1 Media з посиланням на «Київстар ТБ». Саме «Мавку» переглянули 37% глядачів з усіх, хто дивився телебачення на платформі.
- «Мавка. Лісова пісня» стала кращою програмою на українському телебаченні за 2023 рік та 1 січня 2024 року, на платформі «Київстар ТБ» проєкт теж пройшов з успіхом, – каже директор телевізійного бізнесу 1+1 Media Максим Кривицький. – Це вражаючі результати, які свідчать і про те, що ми вміємо обирати найкращі контент і партнерів».
Контекст
«Мавка. Лісова пісня» виробництва студії Animagrad та Film.ua Group стала найкасовішою українською анімаційною стрічкою часів незалежності, обігнавши голлівудські анімаційні хіти від Disney, Pixar та Illumination Entertainment. За вісім місяців в українському та світовому прокаті мультфільм заробив $20 млн, із яких понад $17 млн принесли покази за кордоном.
У кінотеатрах на «Мавку» придбали понад 1,2 млн квитків. На Sweet.tv мультфільм подивилися понад 20 000 разів за перший тиждень. Це рекорд для стримінгу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.