Категорія
Новини
Дата

Платформа для продажу контенту секс-працівників та знаменитостей OnlyFans збільшила дохід на 553% під час пандемії

1 хв читання

Британський сервіс продажу контенту за передплатою OnlyFans, який популярний серед секс-працівників та знаменитостей, за минулий фінансовий рік (закінчився в листопаді 2020 року) збільшив дохід на 553%, до £281 млн. Бурхливе зростання відбулося під час пандемії COVID-19, пише Financial Times.

Ключові факти

  • Сукупна сума транзакцій в OnlyFans минулого фінансового року зросла у сім разів, до £1,7 млрд.
  • Прибуток до сплати податків збільшився майже у девʼять разів, з £6 млн до £53 млн.
  • Число користувачів платформи збільшилося з 20 млн у 2019 році до 120 млн у 2020-му.
  • Розмір доходів і темпи зростання дають привід припустити, що в разі виходу OnlyFans на IPO сервіс можуть оцінити в кілька мільярдів фунтів стерлінгів. Це зробить OnlyFans однією з найдорожчих технологічних компаній Великої Британії.

Довідка

OnlyFans було створено 2016 року Тімом Стокле і його батьком, колишнім інвестбанкіром Barclays Гаєм Стокле. Тім помітив, що впливові особи в соціальних мережах не можуть монетизувати контент, окрім як через рекламні угоди. Це був шостий бізнес, який розпочав Тім. Попередні спроби не увінчалися успіхом. Сервіс дає змогу творцям контенту, таким як інструктори з фітнесу, музиканти та зірки еротики, продавати відеокліпи, повідомлення і статті безпосередньо фанатам, які платять від $5 до $50 на місяць. Автор отримує 80% коштів, а 20% – комісія сервісу.

2018 року як мінімум 75% акцій материнської компанії сервісу OnlyFans – Fenix ​​International придбав власник порносайту MyFreeCams Леонід Радвінський. Сума угоди не озвучувалася.

Контекст

Пандемія змусила багатьох людей більше часу проводити вдома. Від цього виграли компанії, які займаються відеоіграми, контентом, електронною комерцією, сервіси доставки тощо. Наприклад, із січня по березень 2020 року Netflix додала 15,8 млн передплатників. Торік акції Amazon і Netflix виросли на 79,2% і 59,1% відповідно, Teladoc – на 146,2%, а Shopify – на 162,8%. Сервіс відеоконференцій Zoom Video збільшив дохід за 2020 рік на 326%, до $2,6 млрд. Цьому сприяло підвищення попиту на віддалену роботу в умовах пандемії й самоізоляції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд