У березні польський телеканал Polsat випустив адаптацію серіалу «Слуга народу». У серіалі прибрали незрозумілі полякам жарти, слово «олігарх» і показали першу серію президенту та колишньому художньому керівнику студії «Квартал 95» Володимиру Зеленському. Про це йдеться у тексті Forbes про адаптацію серіалу
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Перші дві серії польського «Слуги народу» показали 4 березня. У середньому їх подивилися 1,12 млн глядачів, свідчать дані Wirtualnemedia.pl. Для порівняння: прем’єру серіалу «Rodzina na Maxa», який є адаптацією новозеландськго «Step Dave», подивилось 708 000 глядачів, передає Wirtualnemedia.pl.
- Polsat не розголошує вартість покупки формату. Діапазон вартості формату залежить від території, на яку він продається. «У кейсі продажів у Польщу вартість може варіюватися від €1000 до €10 000 за епізод, – каже директорка з монетизації контенту Starlight Media Ася Батаєва-Докаленко. – У США може доходити до сотень тисяч доларів».
- Під час креативного процесу польські виробники не радились з творцями серіалу. Але першу серію адаптованого формату показали Володимиру Зеленському й отримали схвальний відгук.
- «Продюсери не вписували серіал у польські реалії, оскільки він втратив би риси оригінального «Слуги народу», – повідомили Forbes у пресслужбі Polsat. – Наша версія – більше політична фантастика з акцентом на «фантастиці». Там немає референсів до польських реалій чи конкретних людей». «Квартал 95» на момент публікації не прокоментував Forbes деталі співпраці з польськими колегами.
- За понад півроку кастинг провели серед 150 акторів, включно з дуже відомими польськими зірками. Знайти людину на головну роль було найважчим завданням, додають у пресслужбі Polsat.
Контекст
Серіал «Слуга народу» восени 2015-го став найбільш рейтинговим на українському телебаченні, казали у пресслужбі «Кварталу». За час показу по телебаченню лише перший сезон подивилися 20 млн українських телеглядачів.
Популярність підняла хвилю продажів – формат або сам серіал купили понад 20 країн, серед яких Франція, США, Греція, Індія, Корея, Молдова, Монголія, Фінляндія. Права на реалізацію формату придбала американська Fox Studios, а українська версія серіалу з’явилась на Netflix.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.