Ф'ючерси на пшеницю зросли на 9%, що стало найбільшим стрибком з 2012 року, оскільки Росія погрожувала суднам, які прямують до українських портів, пише Bloomberg. Міноборони РФ заявило, що вважатиме кораблі потенційними перевізниками вантажів військового призначення.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Ціни на пшеницю в Чикаго, глобальний стандарт, швидко злетіли вгору, після погроз РФ. У Парижі пшениця подорожчала на 8,2%, що стало найбільшим приростом із лютого 2022 року.
- «Ми вважали малоймовірним, що угоду щодо зерна буде продовжено, але це ескалація – після низки ескалацій, які ми вже бачили», – сказав Майкл Магдовіц, старший аналітик Rabobank у Лондоні.
- За його словами, урожай українських аграріїв «приходить якраз у той час, коли їхні експортні можливості перекриваються».
- Чорноморські порти України є життєво важливими артеріями для продажу зерна за кордон, на які історично припадає основна частина відвантажень, і зараз триває сезон збирання врожаю.
Контекст
17 липня Росія направила Туреччині, Україні та ООН свої заперечення щодо продовження угоди. У Кремлі заявили, що повернуться до неї після виконання умов РФ. Пізніше російське МЗС опублікувало заяву, в якій йдеться про відкликання гарантій безпеки судноплавства в межах Чорноморської зернової ініціативи.
Того ж дня президент Володимир Зеленський запропонував продовжити роботу «зернового коридору» після того, як Росія вирішила вийти з угоди. «Навіть без РФ треба робити все, щоб ми могли використовувати цей чорноморський коридор. Ми не боїмося. До нас звернулися компанії, які є власниками кораблів. Вони сказали, що готові, якщо Україна відпустить, а Туреччина пропускатиме, то всі готові продовжувати постачання зерна», – сказав він.
19 липня Зеленський повідомив, що Ураїна вивчає можливість безпечного функціонування «зернового коридору», включно з можливим супроводом конвоями. За його словами, деякі компанії-орендатори кораблів або агротрейдери заявляють про готовність йти цим коридором.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.