Національна поліція 4 жовтня провела обшуки в дорожньо-будівельній компанії «Автомагістраль-Південь», повідомила пресслужба компанії.
«Автомагістраль-Південь» – головний підрядник ініціативи Володимира Зеленського «Велике будівництво». У 2020 році вона виграла тендерів на 28,8 млрд грн – майже стільки, скільки три найближчі конкуренти разом узяті.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Працівники головного слідчого управління Національної поліції разом із Департаментом стратегічних розслідувань провели обшуки в офісних приміщеннях, квартирах працівників компанії, приватних автомобілях, повідомив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв. «Роботу компанії паралізовано», – зазначив він.
- Причиною для відкриття провадження стали декілька тендерів, які у різний час у різних регіонах компанія виграла на Prozorro, повідомили в компанії. Слідчі підозрюють, що «Автомагістраль-Південь» на власний розсуд встановлювала в них ціну контракту.
- У компанії незадоволені способом, у який правоохоронці проводили обшуки, та вважають, що вони стали «жертвою свавілля силових структур». Компанія готує звернення до Офісу генерального прокурора, Ради бізнес-омбудсмена, міжнародних бізнес-асоціацій та донорів України, додали в пресслужбі «Автомагістраль-Південь».
Контекст
Одеська компанія «Автомагістраль-Південь» була ключовим підрядником президентської програми «Велике будівництво». У 2020 році вона виграла тендерів на 28,8 млрд грн – майже стільки, скільки три найближчі конкуренти разом узяті, писав Forbes у матеріалі «Як маловідома дорожня компанія з Одеси вибилася в лідери «Великого будівництва».
Власником ТОВ «Автомагістраль-Південь» з 2023 року є бізнесмен Олександр Бойко.
У 2021-му компанія отримала тендерів на 26,1 млрд грн. Повномасштабне вторгнення змусило змінити бізнес-модель. У березні «Автомагістраль-Південь» отримала дозвіл на придбання мостобудівельної компанії.
Компанія брала участь у будівництві двох водогонів на Дніпропетровщині після підриву РФ Каховської ГЕС загальною вартістю 10,6 млрд грн. «Автомагістраль-Південь» добудувала магістральний водогін до Кривого Рогу.
За підсумками 2022 року, «Автомагістраль-Південь» отримала з державних та місцевих бюджетів 6 млрд грн – найбільше серед підрядників. Але, отримавши 11,7 млрд грн за підсумками 2023-го, «Автомагістраль-Південь» вперше поступилася лідерством конкуренту – «Автостраді» Максима Шкіля, йдеться в матеріалі Forbes «Перехрестя Шкіля. Компанія «Автострада» Максима Шкіля була одним із лідерів «Великого будівництва», а тепер будує метро, мости та захисні споруди. Як підприємець перебудував бізнес на мільярдних підрядах».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.