Російські авіаперевізники все ще експлуатують 467 літаків Airbus та Boeing порівняно з 544, які вони використовували рік тому, пише Bloomberg із посиланням на дані Cirium. Російські авіакомпанії відмовилися від рейсів до США, країн Західної Європи та союзників, натомість збільшивши кількість рейсів до Таїланду, Туреччини та ОАЕ, а також Вірменії, Киргизстану і Таджикистану.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Також російські авіаперевізники здійснюють близько 1100 внутрішніх рейсів на день, що приблизно на 15% менше, ніж роком раніше. Зазначається, що на тлі санкцій цільові галузі РФ знаходять обхідні шляхи або звертаються до інших партнерів.
- Щоб зберегти свій авіаційний сектор на плаву, Кремль заборонив авіакомпаніям повертати орендовані літаки їхнім власникам за кордоном та закликав перевізників перереєструвати їх у Росії. Таким чином, більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.
- Boeing заявляє, що з початку минулого року не постачав запчастини, технічне обслуговування чи технічну підтримку авіакомпаніям чи ремонтним компаніям у Росії відповідно до санкцій США. Головний виконавчий директор Airbus Гійом Форі заявив, що у другій половині 2022-го російські авіакомпанії використовували літаки його компанії більше, ніж до пандемії.
- Зазначається, що російські перевізники закуповують запчастини в «дружніх» країнах та переміщують компоненти з одного літака на інший, щоб продовжувати роботу.
- У Росії пишаються традицією авіабудування, при тому що їхні літаки значною мірою залежать від західних постачальників двигунів, авіоніки та шасі, хоча проєкт із заміни цих деталей місцевими компонентами перебуває на стадії реалізації.
- Іншою метою санкцій була ізоляція Росії, але це мало неоднозначні результати. Оскільки РФ залишається відкритою для авіакомпаній із «дружніх» країн, таких як Обʼєднані Арабські Емірати, російські аеропорти сьогодні обслуговують близько 270 міжнародних рейсів щодня проти 300 рік тому, зазначає Cirium.
Контекст
Російські авіакомпанії, зокрема найбільша державна авіакомпанія «Аерофлот», розбирають літаки, щоб забезпечити запасні частини, які вони більше не можуть купувати за кордоном через західні санкції, пише Reuters із посиланням на чотири джерела в галузі. Пораду використовувати деякі авіалайнери на запчастини, щоб інші літаки іноземного виробництва могли продовжувати літати щонайменше до 2025 року, авіакомпаніям у червні дав російський уряд, ідеться в повідомленні.
Восени в Росії анонсували виробництво заміни літаків Boeing та Airbus. Експерти впевнені, що без західних запчастин це неможливо.
Російські авіакомпанії провели попередні переговори принаймні з однією великою західною лізинговою фірмою щодо використання державних коштів для купівлі деяких із більш ніж 400 літаків, що застрягли в Росії після її вторгнення в Україну, писав у грудні Reuters із посиланням на документи та джерела.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.