Категорія
Новини
Дата

Російський покупець McDonaldʼs хоче придбати ще одну західну компанію. Вона пропрацювала у Росії майже 30 років

Власник колишніх ресторанів McDonaldʼs в Росії запропонував €151 млн за купівлю місцевого бізнесу фінської пакувальної компанії Huhtamaki, пише Reuters.

Ключові факти

  • Бізнесмен Олександр Говор, який раніше казав, що заплатив «символічну» суму за ресторани McDonaldʼs Corp у Росії, коли в червні вони перезапускалися під новим брендом «Вкусно и точка», нині збирається купити російський бізнес Huhtamaki.
  • Для цього він використає кредит «Сбербанку» та зареєстровану на Кіпрі компанію Espentina Limited, свідчать документи та джерело, близьке до угоди.
  • Говор та Юрій Кушнеров спільно володіють Espentina, як показують кіпрські документи, надані Reuters. Двом чоловікам також належать рівні частки нафтопереробного заводу в Кемеровській області Росії.
  • Кошти буде переведено Espentina через його російську фірму Club Hotel, якій належать колишні ресторани McDonaldʼs.
  • 25 серпня Polarcup, дочірня компанія Huhtamaki, орієнтована на російський ринок, змінила назву на Fiber Foodservice Russia Holdings, свідчать документи Фінського патентного та реєстраційного відомства.
  • У резолюціях правління Huhtamaki Finance, зареєстрованої в Нідерландах, від 25 серпня, з якими ознайомилося агентство, йдеться, що Huhtamaki провела переговори щодо договорів купівлі-продажу випущених акцій Fiber Foodservice Russia Holdings, а також російських компаній Huhta та Huhtamaki SNG компанії Espentina.
  • У чернетці угоди від 20 серпня йшлося про те, що Espentina повинна гарантувати, що імена та товарні знаки Huhtamaki більше не будуть використовуватися.

Контекст

Huhtamaki працює в Росії з 1993 року, вона виробляє там паперові та пластикові стаканчики, кришки та харчові контейнери для клієнтів, починаючи від Yum Brands ресторанів KFC та Restaurant Brands International Inc мережі Burger King до Nestle та ІКЕА.

Huhtamaki, трьома з пʼяти найбільших акціонерів якої є фінські пенсійні фонди, 14 квітня заявила, що продасть свій бізнес у Росії та вивчає ринок у пошуках потенційних покупців.

Раніше вона припинила всі інвестиції в Росію, на цей ринок припадає близько 3% від загального обсягу чистих продажів групи, компанія має тут чотири виробничих підприємства і близько 700 працівників.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Спеціальний воєнний випуск Forbes до Дня Незалежності

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні