Категорія
Новини
Дата

Rozetka виходить на ринок Польщі. Що розказав Forbes про новий проєкт Владислав Чечоткін

Найбільший гравець e-commerce в Україні Rozetka.ua починає працювати в Польщі. Про це Forbes повідомив співвласник компанії Владислав Чечоткін. За його словами, компанія запускає на польському ринку інтернет-магазин техніки та одягу.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Rozetka відкриває інтернет-магазин у Польщі. «У нас є досвід онлайн-продажів, є IT-продукт і надія робити щось не тільки в Україні», – каже співзасновник компанії Владислав Чечоткін. Компанія працює в цій країні у тестовому режимі.
  • Це буде інтернет-магазин техніки та одягу. Запускати маркетплейс Чечоткін поки що не ризикує: у Польщі є свій гігант e-commerce – Allegro.pl, який відвідують понад 60% місцевих користувачів. Конкурувати з Allegro виявилося складно навіть Amazon. 
  • Перша ціль компанії у Польщі – вийти в нуль. Щоб команда, яка працює над проєктом, змогла себе прогодувати, каже Чечоткін.
  • Точну суму інвестицій у новий проєкт Чечоткін не називає, каже, що йдеться про мільйони доларів. «Це особливість будь-якої великої компанії – тяжко експериментувати за три копійки», – каже бізнесмен.
  • Наразі в асортименті онлайн-ритейлера вже є такі категорії, як побутова техніка, електроніка, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, товари для дому, інструменти та інше. Вибір та кількість товарів на сайті швидко збільшується, зазначили в компанії.
  • Оплатити замовлення на rozetka.pl можна карткою онлайн або при отриманні. Доставка здійснюється до поштоматів або курʼєром на вказану адресу по всій країні.
  • Більше про це читайте у свіжому номері Forbes.

Контекст

Rozetka почала виходити на ринок Польщі ще в 2022 році. Так, у вересні компанія запустила доставку до польських поштових відділень. Проте сума замовлення не повинна була перевищувати €150.

Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено.

Станом на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок. Це більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення РФ. Оборот компанії в четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію, розповів Forbes співвласник компанії Владислав Чечоткін у третьому епізоді «Business-Breakfast з Володимиром Федоріним».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні