Категорія
Новини
Дата

Shell близька до продажу своїх АЗС у Росії. «Лукойл» називають потенційним покупцем

5 травня співробітникам російського офісу Shell повідомили, що компанія знайшла покупця на свій автозаправний бізнес, пише російський Forbes з посиланням на джерело в компанії. Угода ще не підписана, сторони перебувають у процесі переговорів, уточнив співрозмовник.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Shell продає всі заправки разом із персоналом за умови, що співробітникам платитимуть поточні зарплати до кінця року, повідомило джерело. 
  • Покупця співробітникам Shell не назвали. Представник Shell підтвердив, що компанія веде переговори із «незалежними зацікавленими сторонами». Він запевнив, що процес іде у повній відповідності до санкцій, законів і правил країн, в яких працює Shell.
  • Топменеджер великої нафтової компанії зі своєю мережею АЗС характеризує нинішній стан автозаправного бізнесу як «непростий» – внутрішній попит стагнує, виробництво нафтопродуктів падає, а сам бізнес низькомаржинальний. Великим гравцям він може бути цікавий, тільки якщо на нього буде дуже приваблива ціна, вважає джерело на паливному ринку.
  • До бізнесу Shell придивлялося кілька гравців, у тому числі «Лукойл», повідомило джерело на паливному ринку. «Лукойл» – найімовірніший покупець, вважають у російському офісі Shell, каже його співробітник. 

Контекст

Shell була одним з найбільших інвесторів у російську економіку. Про плани з виходу з мережі АЗС і виробництв авіапального та мастильних матеріалів у РФ Shell повідомила 8 березня. Тоді йшлося про закриття цих бізнесів, а не про продаж. 

На початку квітня Shell заявила, що зупиняє купівлю нафти з Росії на спотовому ринку, а також працює над тим, аби повністю виключити російську нафту з поставок. Також компанія пообіцяла поетапно вилучати нафтопродукти, трубопровідний газ та СПГ з російського ринку. Тобто фактично згорнути мережу АЗС у країні.

У Росії у Shell понад 370 АЗС у 28 містах. Частина належить самій компанії, деякі працюють під брендом Shell з франшизи.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні