Ритейлер «Сільпо» наприкінці року відкрив чотири магазини – по одному в Києві та Ірпені та оновлені магазини з новими концепціями у Києві та Рівному. Про це повідомила пресслужба компанії 19 грудня.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
Деталі
- У Києві ритейлер відкрив новий супермаркет у стилі RE-USE – з інтер’єром, створеним із повторно використаних матеріалів. Дизайн магазину на вул. Причальній, 14-А розробила KOSA art group за участі художниці Таші Оро: у просторі розміщені артоб’єкти з оргтехніки, металевих візків, консервних банок, макулатури, автоламп і одноразового посуду. Магазин площею 1254 м² працює щодня з 7:30 до 23:00.
- Новий магазин ритейлер відкрив в Ірпені у ТЦ «РІТЕЙЛ-ПАРК» площею 1311 м². Дизайн супермаркету виконаний у стилі азулежу – традиційної португальської плитки. У магазині працюють відділи власної кондитерської, кав’ярня, «Гастрономія», «Садовина та городина» та алкогольний відділ. Для зручності працює Silpo Point для отримання онлайн-замовлень. Графік роботи: 8:00–23:00.
- У Рівному оновлений супермаркет «Сільпо» на вул. Київській, 69 запрацював 19 грудня. Концепція магазину натхненна традиційними ремеслами Полісся – килимарством і ткацтвом, в інтер’єрі використані натуральні матеріали та національні орнаменти. У магазині є відділи «Садовина та городина», власна кулінарія, крафтові продукти «Лавки Традицій» та випічка. Магазин працює щодня з 7:30 до 23:00.
- Ще один оновлений супермаркет «Сільпо» відкрили 19 грудня у Києві на вул. Чорнобильській, 3 площею 730 м² з дизайном у вигляді лабіринту з кольоровими маршрутами. Магазин має власну пекарню, зону самовивозу та доставку. Кольорові лінії на стелі та стилізовані вивіски допомагають орієнтуватися по відділах, а центральним артоб’єктом є чек «Сільпо». Працює щодня з 8:00 до 23:00.
Контекст
«Сільпо» – одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Вона налічує понад 300 магазинів по всій території країни.
Магазини в дизайнерському форматі «Сільпо» почали відкривати в 2014-му. За понад 10 років мережа відкрила більше 130 тематичних дизайнерських супермаркетів, розповідала Forbes керівниця відділу відкриття магазинів «Сільпо» Валерія Щербина. Це майже 40% мережі.
Приблизно 60% витрат на відкриття супермаркету йде на обладнання, рекламне оформлення – на рівні складності «Сільпо», але без дорогих рішень – зазвичай становить 2–3% від загального бюджету.
Виторг ТОВ «Сільпо-Фуд» у перші шість місяців 2025-го склав 50,3 млрд грн, що на 9,3% більше, ніж роком раніше. Кінцевий бенефіціар компанії – Володимир Костельман.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.