Категорія
Новини
Дата

Sony розглядає можливість будівництва заводу з виробництва сенсорів для смартфонів вартістю $5,8 млрд у Японії

Sony Group Corp. вивчає можливість інвестування близько 800 млрд ієн ($5,83 млрд) у будівництво заводу із виробництва датчиків зображення для смартфонів у західній Японії, пише Reuters із посиланням на газету Nikkan Kogyo.

Forbes Україна випустив новий номер друкованого журналу. В ньому майже два десятки ексклюзивних матеріалів. Придбати журнал з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Завод буде розташований у префектурі Кумамото, і Sony планує запустити його не раніше 2025 року, вперше про це повідомила ділова газета Nikkei, хоча в ній не згадувалася конкретна сума інвестицій.
  • Nikkei зазначала, що японський конгломерат електроніки та розваг ретельно розгляне терміни будівництва та розмір інвестицій, враховуючи побоювання щодо уповільнення світової економіки.
  • Найбільші економіки, включаючи Сполучені Штати та Японію, щосили намагалися збільшити внутрішнє виробництво чипів після того, як пандемія COVID-19 порушила глобальні ланцюжки поставок.

Контекст

На початку року капіталізація Sony Group впала на $20 млрд після обвалу котирувань на 13%. Причина – заява Microsoft про покупку компанії Activision Blizzard майже за $69 млрд.

Sony заперечувала проти придбання Activision, насамперед через побоювання, що американський технологічний гігант може зробити такий контент, як Call of Duty, ексклюзивним для своїх ігрових сервісів. Microsoft конкурує із Sony та Nintendo у світовій індустрії відеоігор, яка останніми роками значно зросла, оскільки люди перебувають більше часу вдома через пандемію.

Заплановане придбання Microsoft виробника Call of Duty за $69 млрд викликало занепокоєння органів регулювання тим, що угода може задушити конкуренцію, а конкурентна Sony Group Corp. розкритикувала угоду й навіть закликала органи регулювання накласти вето.

Зрештою Федеральна торгова комісія США (FTC) заявила, що подасть до суду, щоб заблокувати придбання Microsoft виробника відеоігор Activision Blizzard за $75 млрд, після того, як антимонопольний орган заявив, що угода придушить конкуренцію консолям Xbox та бізнесу хмарних ігор.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні