Капіталізація Sony Group 19 січня впала на $20 млрд після обвалу котирувань на 13%, пише Bloomberg. Причина – заява Microsoft про покупку компанії Activision Blizzard майже за $69 млрд.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Акції Sony впали на 13% на торгах у Токіо в середу, що стало найбільшим падінням із жовтня 2008 року. Інвестори побачили в угоді пряму загрозу доходам Sony, майже третину з яких дають ігри для PlayStation та мережеві сервіси.
- Купівля Activision дає Microsoft доступ до набору ігор, включаючи Call of Duty, Diablo та World of Warcraft. Компанія пообіцяла максимальний доступ до них у своєму сервісі Game Pass.
- Прагнення Microsoft залучити платних користувачів величезним портфоліо ігор кидає виклик традиційній бізнес-моделі Sony, заснованій на ексклюзивних іграх та продажах апаратного забезпечення, зазначає Bloomberg.
- Акції інших ігрових компаній, таких як Capcom, Square Enix, Nintendo та Konami, росли в межах 3%.
Контекст
Microsoft купує компанію Activision Blizzard Сума угоди – $68,7 млрд. Microsoft стане третьою ігровою компанією у світі за розміром виторгу. Вона поступатиметься лише китайській Tencent та японській Sony.
Activision Blizzard виникла у 2008 році в результаті злиття Activision і Blizzard Entertainment. Остання з 1991-го змінила кілька власників, а на момент злиття була частиною французького медіаконгломерату Vivendi Universal. Вартість угоди становила $18,9 млрд. Злиття було важливим для обох: Blizzard витрачав роки на розробку. Activision урівноважила фінансові показники своїми хітами – наприклад, щорічно випускаючи ігри з серії Call of Duty.
Компанія розробляє та розповсюджує відеоігри та інші сервіси смартфонів, консолей та ПК. Також вона отримує дохід від кіберспортивних ліг, продає цифрову рекламу та внутрішньоігровий контент. У штаті працює 10 000 осіб, а ігри мають аудиторію у майже 400 млн активних користувачів. Чистий дохід видавця у 2020-му становив $8,1 млрд. На фоні новини акції зросли на 38% до $90 за штуку.

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.