Категорія
Новини
Дата

Sony втратила $20 млрд капіталізації за день. Новина про угоду Microsoft та Activision обвалила акції японської компанії

1 хв читання

Капіталізація Sony Group 19 січня впала на $20 млрд після обвалу котирувань на 13%, пише Bloomberg. Причина – заява Microsoft про покупку компанії Activision Blizzard майже за $69 млрд.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Акції Sony впали на 13% на торгах у Токіо в середу, що стало найбільшим падінням із жовтня 2008 року. Інвестори побачили в угоді пряму загрозу доходам Sony, майже третину з яких дають ігри для PlayStation та мережеві сервіси.
  • Купівля Activision дає Microsoft доступ до набору ігор, включаючи Call of Duty, Diablo та World of Warcraft. Компанія пообіцяла максимальний доступ до них у своєму сервісі Game Pass.
  • Прагнення Microsoft залучити платних користувачів величезним портфоліо ігор кидає виклик традиційній бізнес-моделі Sony, заснованій на ексклюзивних іграх та продажах апаратного забезпечення, зазначає Bloomberg.
  • Акції інших ігрових компаній, таких як Capcom, Square Enix, Nintendo та Konami, росли в межах 3%.

Контекст

Microsoft купує компанію Activision Blizzard Сума угоди – $68,7 млрд. Microsoft стане третьою ігровою компанією у світі за розміром виторгу. Вона поступатиметься лише китайській Tencent та японській Sony.

Activision Blizzard виникла у 2008 році в результаті злиття Activision і Blizzard Entertainment. Остання з 1991-го змінила кілька власників, а на момент злиття була частиною французького медіаконгломерату Vivendi Universal. Вартість угоди становила $18,9 млрд. Злиття було важливим для обох: Blizzard витрачав роки на розробку. Activision урівноважила фінансові показники своїми хітами – наприклад, щорічно випускаючи ігри з серії Call of Duty.

Компанія розробляє та розповсюджує відеоігри та інші сервіси смартфонів, консолей та ПК. Також вона отримує дохід від кіберспортивних ліг, продає цифрову рекламу та внутрішньоігровий контент. У штаті працює 10 000 осіб, а ігри мають аудиторію у майже 400 млн активних користувачів. Чистий дохід видавця у 2020-му становив $8,1 млрд. На фоні новини акції зросли на 38% до $90 за штуку.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд