Компанія SpaceX запустила чергову партію із 54 супутників нового покоління для орбітального угруповання глобальної мережі Starlink. Ці супутники можуть обробляти більше трафіку і передавати сигнал безпосередньо на смартфони.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Як повідомив Space.com, ракета-носій Falcon 9 запустила партію супутників Starlink нового покоління (Gen2) об 11:34 (за Києвом). Ракета вивела до космосу 54 супутники. Зазначається, що перший ступінь ракети використовували раніше для інших десяти запусків.
- «Цей запуск став 60-м для SpaceX цього року. Ще один запуск ракети-носія Falcon 9 з ізраїльським супутником для зйомки земної поверхні відбудеться цього тижня з бази ВПС США Ванденберг», – ідеться у повідомленні компанії.
Контекст
1 грудня Федеральне управління зі звʼязку (FFC) видало компанії Ілона Маска дозвіл на виведення 7500 супутників другого покоління Starlink Gen 2 на висотах 525, 530 і 535 км. Їх розгортання дасть змогу забезпечити доступ до супутникового інтернету для смартфонів.
Зараз SpaceX має на орбіті 3500 супутників першого покоління. У перспективі компанія планує розгорнути орбітальне угруповання з 12 000 космічних апаратів (а згодом – з 30 000) для створення повномасштабної мережі, яка дозволить забезпечити мешканців Землі широкосмуговим доступом до інтернету в будь-якому куточку планети. Загальна сума інвестицій у реалізацію проєкту оцінюється у $10 млрд.
FCC не поспішає зі схваленням запиту на 30 000 супутників. Комісія побоюється збільшення космічного сміття на орбіті.
Проти цього виступають конкуренти SpaceX, серед яких Amazon Kuiper Viasat і DISH. Однак остаточне рішення буде ухвалено після того, як угруповання поповниться 7500 апаратами Starlink Gen 2.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.