У жовтні на світовому ринку смартфонів спостерігалося зростання після більш ніж двох років спаду, пише Reuters із посиланням на дані Counterpoint Research. Цьому сприяло відновлення продажів на ринках, що розвиваються.
⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням
Ключові факти
- Дані показали, що глобальні щомісячні обсяги продажів смартфонів зросли на 5%, внаслідок чого жовтень став першим місяцем із рекордним річним зростанням із червня 2021 року. Таким чином було перервано смугу падіння протягом 27 місяців поспіль.
- «Після сильного зростання в жовтні ми очікуємо, що ринок зростатиме в річному обчисленні і в четвертому кварталі 2023 року, що поставить ринок на шлях поступового відновлення в найближчі квартали», – заявили в дослідній компанії.
- Зростання, яке востаннє спостерігалося в червні 2021 року через стримуваний попит, викликаний COVID-19, тепер очолюється ринками, що розвиваються, з постійним відновленням на Близькому Сході і в Африці, поверненням Huawei на ринок Китаю і початком святкового сезону в Індії.
- Продаж смартфонів Huawei в Китаї значно зріс у третьому кварталі, збільшившись на 37%, оскільки покупці розкупили телефони серії Mate 60. Ринкова капіталізація Xiaomi збільшилася на $20 млрд з червня. Китайські виробники смартфонів Android завойовують прихильність клієнтів та інвесторів на тлі падіння продажів Apple у країні.
- У звіті йдеться, що розвинені ринки з відносно вищим насиченням смартфонами відновлюються повільніше, але ще одним фактором зростання вказується запуск серії iPhone 15 від Apple.
Контекст
Глобальні продажі смартфонів протягом останніх двох років перебували у стані стресу через різні проблеми, починаючи з нестачі компонентів, накопичення запасів та подовження циклів заміни, йдеться у звіті Counterpoint.
Торік ппетит споживачів до електроніки послабився на тлі зростання відсоткових ставок, падіння фондового ринку та побоювань рецесії.
Продаж смартфонів у Китаї пережив рекордне падіння у 2022 році, впавши на 13% до найнижчого рівня за десятиліття, оскільки заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки підірвали попит споживачів
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.