У Китаї продаж смартфонів минулого року впав до найнижчого рівня за десятиліття
Категорія
Новини
Дата

У Китаї продаж смартфонів минулого року впав до найнижчого рівня за десятиліття

Продаж смартфонів у Китаї пережив рекордне падіння у 2022 році, впавши на 13% до найнижчого рівня за десятиліття, оскільки заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки підірвали попит споживачів, пише Reuters із посиланням на дані дослідницьких фірм.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Загальна кількість відвантажених пристроїв становила 286 млн порівняно з 329 млн у попередньому році. Це був найнижчий обсяг продажів із 2013 року, і вперше з того часу річний обсяг продажів упав нижче 300 млн, йдеться у звіті IDC. Суворий контроль над COVID-19 суттєво вплинув на китайську економіку минулого року, але Пекін почав знімати обмеження у грудні, що призвело до зростання споживання.
  • За даними IDC, виробник телефонів Android Vivo був найбільш продаваним брендом у 2022 році з часткою ринку 18,6%. Загальний обсяг постачання впав на 25,1% у річному обчисленні.
  • Дочірня компанія Huawei Technologies Honor посіла друге місце серед брендів, які найбільш продавані, зі зростанням поставок більш ніж на 34%.
  • Apple Inc була третім брендом телефонів, що найбільше продавався в 2022 році разом з Oppo, піднявшись з четвертого місця в попередньому році.
  • Загалом падіння продажів смартфонів у Китаї відбило глобальні показники сектора. За даними IDC, у 2022 році світові постачання смартфонів досягли 1,2 млрд штук, це є найнижчим показником з 2013 року, а річний спад становитиме понад 11%.
  • В окремому звіті Canalys, йдеться, що в четвертому кварталі 2022 року Apple продала 16,4 млн пристроїв, що на 24% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Це паралельно з падінням поставок Xiaomi на 37,3% та падінням продажів Honor на 14,1% за той же квартал.
  • Вперше постачання Apple у Китаї скоротилися у річному обчисленні з початку 2020 року, коли країну охопила перша хвиля COVID-19. За даними Canalys, падіння викликане більш раннім випуском останньої серії iPhone, а також протестами робітників на заводі основного виробника Foxconn у місті Чженчжоу, які вплинули на ланцюжок постачання. 

Контекст

Апетит споживачів до електроніки послабився на тлі зростання відсоткових ставок, падіння фондового ринку та побоювань рецесії. Надлишок пропозиції означає різкий поворот від глобального дефіциту чипів протягом двох років підвищеного попиту, пише The Wall Street Journal. Запаси чипів зростають, відображаючи те, що відбувається в економіці в цілому, де роздрібні торговці залишились з непроданими товарами на полицях магазиныв, а виробники низки товарів, які мають високий попит на початку пандемії, тепер стикаються з перенасиченням ринку.

У Xiaomi три топменеджери, зокрема президент Ван Сян, мають піти у відставку, оскільки найбільший китайський виробник смартфонів бореться з падінням продажів і прибутку. Лу Вейбінг, який приєднався до компанії три роки тому, щоб очолити суббренд Redmi, змінить Вана на посаді президента. З початку 2022 року ціна акцій компанії впала майже на 40% через уповільнення економіки Китаю та послаблення бізнесу за кордоном.

Квартальний прибуток південнокорейської Samsung Electronics впав на дві третини, до восьмирічного мінімуму, оскільки слабка світова економіка вдарила по цінах на мікросхеми памʼяті й приборкала попит на електронні пристрої.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні