Тайванські постачальники технологій збільшують свої виробничі потужності в Мексиці, щоб задовольнити підвищений попит на електромобілі та сервери, що вироблятимуться в Північній Америці, пише Nikkei Asia.
Ключові факти
- Дії ключового збирача iPhone, компанії Foxconn, та інших є відповіддю на зміни в політиці США та запити клієнтів, які разом поступово переміщують частини ланцюжка поставок зі Сходу на Захід.
- Мексика є одним із ключових місць для стратегічних інвестицій Foxconn цього року.
- Зазначається, що Foxconn, найбільший у світі контрактний виробник електроніки, матиме місцеві виробничі можливості в Огайо, Вісконсіні та Мексиці.
Контекст
Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектовання у Китаї. Цей крок був спричинений двома факторами. По-перше, невизначеністю, викликаною політикою Китаю щодо COVID-19, яка змушує заводи закриватися. Другий фактор – це довгострокова стурбованість з приводу більшого політичного конфлікту у разі розриву відносин Китаю з міжнародною спільнотою, подібно до Росії, що може поставити під загрозу торгівлю.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електрокарів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
Наступного року світова автомобільна промисловість зіткнеться з браком напівпровідників, оскільки перехід на електрокари прискорюється, попереджають провідні автомобільні групи та виробники мікросхем.
![Світове домінування за 25 років. Як Індія збирається посунути Китай і стати головним виробничим хабом у світі. Розповідає Bloomberg /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/e/a9/29ae7dac-6e7fc2ab7f9daa65eb43dd29c079aa9e.jpg?v=4002_3)
![З присмаком протекціонізму. Закон США про субсидії загрожує не тільки економіці Китаю, а і Європі. Пояснення The Economist, чому він небезпечний /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/7d/4e50716d-f03a0a4a6555c46cd2d9cee1775347d2.jpg?v=9394_3)
![Шість графіків, які пояснюють минуле, теперішнє і майбутнє. Які країни втратять свою потужність і з якими сусідами потрібно дружити Україні](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/5/20/b438b352-b6f8a298dabfb4ab43286746930eb205.jpg?v=1978_2)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.