Тайванські постачальники технологій збільшують свої виробничі потужності в Мексиці, щоб задовольнити підвищений попит на електромобілі та сервери, що вироблятимуться в Північній Америці, пише Nikkei Asia.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Дії ключового збирача iPhone, компанії Foxconn, та інших є відповіддю на зміни в політиці США та запити клієнтів, які разом поступово переміщують частини ланцюжка поставок зі Сходу на Захід.
- Мексика є одним із ключових місць для стратегічних інвестицій Foxconn цього року.
- Зазначається, що Foxconn, найбільший у світі контрактний виробник електроніки, матиме місцеві виробничі можливості в Огайо, Вісконсіні та Мексиці.
Контекст
Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектовання у Китаї. Цей крок був спричинений двома факторами. По-перше, невизначеністю, викликаною політикою Китаю щодо COVID-19, яка змушує заводи закриватися. Другий фактор – це довгострокова стурбованість з приводу більшого політичного конфлікту у разі розриву відносин Китаю з міжнародною спільнотою, подібно до Росії, що може поставити під загрозу торгівлю.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електрокарів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.
Наступного року світова автомобільна промисловість зіткнеться з браком напівпровідників, оскільки перехід на електрокари прискорюється, попереджають провідні автомобільні групи та виробники мікросхем.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.