Категорія
Новини
Дата

Тайванська Foxconn та інші техкомпанії прискорюють інвестиції до Мексики

1 хв читання

Тайванські постачальники технологій збільшують свої виробничі потужності в Мексиці, щоб задовольнити підвищений попит на електромобілі та сервери, що вироблятимуться в Північній Америці, пише Nikkei Asia.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Дії ключового збирача iPhone, компанії Foxconn, та інших є відповіддю на зміни в політиці США та запити клієнтів, які разом поступово переміщують частини ланцюжка поставок зі Сходу на Захід.
  • Мексика є одним із ключових місць для стратегічних інвестицій Foxconn цього року.
  • Зазначається, що Foxconn, найбільший у світі контрактний виробник електроніки, матиме місцеві виробничі можливості в Огайо, Вісконсіні та Мексиці.

Контекст

Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектовання у Китаї. Цей крок був спричинений двома факторами. По-перше, невизначеністю, викликаною політикою Китаю щодо COVID-19, яка змушує заводи закриватися. Другий фактор – це довгострокова стурбованість з приводу більшого політичного конфлікту у разі розриву відносин Китаю з міжнародною спільнотою, подібно до Росії, що може поставити під загрозу торгівлю.

США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва. Згідно з даними Benchmark Mineral Intelligence і виробників, щоб підтримувати безпрецедентний рівень випуску електрокарів, автовиробники та їхні партнери з виробництва акумуляторних батарей планують до 2030 року встановити 5,8 ТВт·год акумуляторів.

Наступного року світова автомобільна промисловість зіткнеться з браком напівпровідників, оскільки перехід на електрокари прискорюється, попереджають провідні автомобільні групи та виробники мікросхем.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд