Месенджер Telegram оновив версію застосунку. Тепер можна публікувати товари в будь-якому чаті і користувачі зможуть сплатити за товар чи послугу за допомогою вбудованих платіжних систем, зокрема через українську Liqpay.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Платіжні боти існують в Telegram з 2017 року. Нове ж оновлення дасть змогу публікувати товари в будь-якому чаті.
- Крім цього, під час оплати можна буде додати чайові.
- Платформа для платежів безкоштовна – Telegram не бере комісії і не зберігає платіжної інформації. Реквізити надсилаються напряму платіжній системі, а адреса для доставки – продавцеві.
- Telegram також представив функцію відкладених голосових чатів. Адміністратори груп і каналів можуть запланувати чат на певний час.
Контекст
Наприкінці минулого року засновник Telegram Павло Дуров анонсував плани монетизувати месенджер. Зокрема, нові платні функції для бізнес-користувачів, рекламну платформу й платні наліпки. Також Дуров анонсував появу в месенджері власної рекламної платформи для каналів, яка «забезпечить користувачам комфорт і конфіденційність». Крім того, в месенджері можуть з’явитися платні стікери з відсотком від продажів для художників. Безкоштовні стікери також залишаться в додатку.
Соціальна комерція користується популярністю у месенджерах, пише Тechwireasia. Pinterest був піонером в інтеграції функцій електронної комерції в свою платформу. Instagram випустив функцію Shops, де компанії можуть відображати свої товари в режимі реального часу. Торік TikTok оголосив про партнерство з Shopify, яке дає можливість продавцям створювати маркетингові кампанії в стилі TikTok для бізнесу й відстежувати аналітику в застосунку TikTok зі своїх облікових записів.
Також у Китаї стає все більш популярною купівля віртуальних товарів у застосунках. Наприклад ігрової валюти, нових рівнів, ігрових предметів.
Важливі цифри
За даними червневого дослідження Kantar, Viber залишається лідером за популярністю застосунків для обміну мобільними повідомленнями серед українців. Станом на січень 2021-го охоплення Viber становить 96,8% користувачів. Далі йдуть FB-messenger (85,7%) та Telegram (76,8%).
На початку 2021 року загальна кількість людей, що використовують Telegram у всьому світі, досягла 500 млн. У квітні 2020-го було близько 400 млн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.