За підсумками другого кварталу 2023 року глобальні постачання Tesla зросли на 83%. Цьому сприяли як стрімке зниження цін на самі електромобілі, так і значні знижки під час їх продажу, оскільки конкуренція на ринку посилюється, пише The Wall Street Journal.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Виробник електромобілів, очолюваний мільярдером Ілоном Маском, повідомив, що з квітня до червня продав в усьому світі рекордну за квартал кількість авто – понад 466 000 одиниць.
- Левова частка постачань Tesla припадає на Model 3 і Model Y. Загалом було поставлено 460 211 одиниць цих авто. Водночас компанія поставила 19 489 одиниць своїх дорожчих авто Model S і Model X.
- Як зазначає видання, у першому кварталі операційна маржа Tesla, показник прибутковості, впала до 11,4% з 19,2%. Але вона все ще залишається вищою, ніж у багатьох автовиробників.
- Результати, які компанія представила напередодні, означають, що темпи зростання Tesla можуть сповільнитися в другому півріччі до 24% порівняно з тим самим періодом рік тому, зазначає WSJ. Деякі інвестори сподіваються, що зниження цін Tesla досягне дна у другому кварталі.
Контекст
У другому кварталі в США автомобілі Tesla Model 3 отримали право на повну податкову знижку в розмірі $7500, приєднавшись до інших моделей компанії. Також цьогоріч Tesla знизила ціни на моделі в США на 14–25%. Хоча зниження цін на електромобілі Tesla в США, Китаї та інших країнах свідчить про те, що ця стратегія сприяє зростанню продажів, інвесторів найбільше цікавить, як це зниження впливає на прибуток компанії.
У першому кварталі зниження цін призвело до зменшення прибутку виробника електромобілів на 24%, до $2,5 млрд.
Операційна маржа Tesla, показник прибутковості, впала до 11,4% із 19,2% за перші три місяці 2022 року. Маржа Tesla залишається однією з найвищих у автомобільній промисловості. За даними FactSet, операційна маржа Ford Motor Co. становила близько 4% у 2022 році, а General Motors Co. – близько 6,6%.
Tesla, яка є лідером продажів електромобілів у світі, цьогоріч відновила оберти після тяжкого 2022 року, коли акції мали найгірші річні показники і компанія не досягла своєї мети, поставивши трохи більше 1,3 млн авто замість запланованих 1,4 млн.
Акції Tesla зросли більш ніж удвічі за перші шість місяців цього року, закінчивши червень на рівні $261,7, оскільки компанія показувала тенденцію до зростання та залучила кількох конкурентів до використання її мережі швидкої зарядки.
Проте акції Tesla залишаються нижчими за пікову позначку понад $400 за акцію в листопаді 2021 року. Компанія перебуває під тиском, намагаючись довести Волл-стріт, що вона може продовжувати завойовувати покупців, оскільки конкуренти прискорюють виробництво і постачання нових пропозицій електромобілів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.