Категорія
Новини
Дата

Toyota концентрується на розвитку електрокарів у Китаї на тлі жорсткої конкуренції з місцевими автовиробниками

1 хв читання

Японський автовиробник Toyota посилить свої розробки в галузі технологій електромобілів у Китаї, прагнучи наздогнати дедалі більш жорстку внутрішню конкуренцію на найбільшому автомобільному ринку світу, пише Reuters.

Ключові факти

  • Нещодавно компанія докладно виклала амбітну нову стратегію з виробництва електромобілів, яка включає зміни ланцюжка поставок і розробку акумуляторів дальньої дії.
  • Китай, який колись розглядався як можливість для потенційно безмежного зростання для іноземних автовиробників, тепер вважається все більш конкурентним ринком завдяки зростанню місцевих компаній.
  • У понеділок Toyota заявила, що прискорить розробку трансмісії з постачальниками Denso та Aisin, а також місцеве проєктування та розробку розумних панелей для водія (smart cockpits), які відповідають потребам китайського ринку.
  • Автовиробник заявив, що прагнутиме значно знизити виробничі витрати, у тому числі за рахунок розвитку місцевої бази постачальників, щоб стати конкурентоспроможнішими.

Контекст

Цього ж місяця японський виробник Mitsubishi Motors призупинив виробництво в Китаї на невизначений термін і планує скоротити персонал. Компанія теж намагалася конкурувати з місцевими автовиробниками на тлі швидкого впровадження електромобілів. 

Mitsubishi повідомила, що акціонери її спільного підприємства з Guangzhou Automobile Group (GAC) прагнутимуть змінити ситуацію, переглянувши те, як вони керували бізнесом у Китаї, і «оптимізувати робочу силу», наголосивши, що компанія не йде з ринку.

Цей крок робить Mitsubishi одним із перших великих іноземних автовиробників, які призупинили виробництво в Китаї на тлі посилення конкуренції. 

У січні спільне підприємство Honda із GAC оголосило про припинення виробництва та продажу автомобілів під люксовим брендом японської групи Acura.

Продажі японських автомобілів у Китаї сильно постраждали через повільний випуск їх виробниками електромобілів та цінової війни, розвʼязаної Tesla. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, у червні частка японських брендів на автомобільному ринку Китаю впала до 17,8% порівняно з 21,5% того самого місяця минулого року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні