Категорія
Новини
Дата

Toyota концентрується на розвитку електрокарів у Китаї на тлі жорсткої конкуренції з місцевими автовиробниками

1 хв читання

Японський автовиробник Toyota посилить свої розробки в галузі технологій електромобілів у Китаї, прагнучи наздогнати дедалі більш жорстку внутрішню конкуренцію на найбільшому автомобільному ринку світу, пише Reuters.

За 12 років консалтингова компанія Franchise Group створила 600+ франшиз. Як масштабувати бізнес за допомогою франшизи в часи турбулентності? Отримайте інсайти і стратегії на Форумі підприємців від власниці та СЕО Franchise Group Мирослави Козачук. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Нещодавно компанія докладно виклала амбітну нову стратегію з виробництва електромобілів, яка включає зміни ланцюжка поставок і розробку акумуляторів дальньої дії.
  • Китай, який колись розглядався як можливість для потенційно безмежного зростання для іноземних автовиробників, тепер вважається все більш конкурентним ринком завдяки зростанню місцевих компаній.
  • У понеділок Toyota заявила, що прискорить розробку трансмісії з постачальниками Denso та Aisin, а також місцеве проєктування та розробку розумних панелей для водія (smart cockpits), які відповідають потребам китайського ринку.
  • Автовиробник заявив, що прагнутиме значно знизити виробничі витрати, у тому числі за рахунок розвитку місцевої бази постачальників, щоб стати конкурентоспроможнішими.

Контекст

Цього ж місяця японський виробник Mitsubishi Motors призупинив виробництво в Китаї на невизначений термін і планує скоротити персонал. Компанія теж намагалася конкурувати з місцевими автовиробниками на тлі швидкого впровадження електромобілів. 

Mitsubishi повідомила, що акціонери її спільного підприємства з Guangzhou Automobile Group (GAC) прагнутимуть змінити ситуацію, переглянувши те, як вони керували бізнесом у Китаї, і «оптимізувати робочу силу», наголосивши, що компанія не йде з ринку.

Цей крок робить Mitsubishi одним із перших великих іноземних автовиробників, які призупинили виробництво в Китаї на тлі посилення конкуренції. 

У січні спільне підприємство Honda із GAC оголосило про припинення виробництва та продажу автомобілів під люксовим брендом японської групи Acura.

Продажі японських автомобілів у Китаї сильно постраждали через повільний випуск їх виробниками електромобілів та цінової війни, розвʼязаної Tesla. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, у червні частка японських брендів на автомобільному ринку Китаю впала до 17,8% порівняно з 21,5% того самого місяця минулого року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні