Компанія Mitsubishi Motors призупинила виробництво в Китаї на невизначений термін і планує скоротити персонал, пише Financial Times. Японський виробник намагався конкурувати з місцевими автовиробниками на тлі швидкого впровадження електромобілів.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Рішення Mitsubishi повʼязане з тим, що іноземні автовиробники стикаються із жорсткою конкуренцією з місцевими марками. Виконавчий директор конкуруючої Mazda раніше заявив, що китайський ринок вступає у фазу, коли «виживуть лише найсильніші».
- Mitsubishi повідомила, що акціонери її спільного підприємства з Guangzhou Automobile Group (GAC) прагнутимуть змінити ситуацію, переглянувши те, як вони керували бізнесом у Китаї, і «оптимізувати робочу силу», наголосивши, що компанія не йде з ринку.
- У заяві GAC йдеться про те, що акціонери «роблять усе можливе для захисту законних прав та інтересів співробітників».
Контекст
Продажі японських автомобілів у Китаї сильно постраждали через повільний випуск їх виробниками електромобілів та цінової війни, розвʼязаної Tesla. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, у червні частка японських брендів на автомобільному ринку Китаю впала до 17,8% порівняно з 21,5% того самого місяця минулого року.
Виробництво в Китаї було зупинено з березня на спільному підприємстві Mitsubishi з державною GAC після того, як продаж його нового позашляховика Outlander з бензиновим двигуном провалився. Mitsubishi ще не представила повністю електричний автомобіль, а її завод у Чанше виробив лише 3367 автомобілів за перші пʼять місяців року, що на 75% менше, ніж роком раніше.
Спільне підприємство, відоме як GAC Mitsubishi Motors, досягло піку продажів у 144 000 одиниць у 2018 році, але показник впав до 33 600 одиниць минулого року. Минулого фінансового року Mitsubishi Motors повідомила про падіння продажів автомобілів у Китаї, Тайвані та Гонконгу на 41% у річному обчисленні.
Цей крок робить Mitsubishi одним із перших великих іноземних автовиробників, які призупинили виробництво в Китаї на тлі посилення конкуренції.
У січні спільне підприємство Honda із GAC оголосило про припинення виробництва та продажу автомобілів під люксовим брендом японської групи Acura.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.