Автовиробник Toyota Motor Corp. попередив про невизначені перспективи через постійну нестачу напівпровідників та сплесків випадків COVID у Китаї, пише Bloomberg. У листопаді світове виробництво компанії досягло рекордного рівня частково завдяки сталому споживчому попиту.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Минулого місяця автовиробник №1 у світі виробив 833 104 автомобілі, що на 1,5% більше, ніж роком раніше. Світові продажі зросли на 2,9%, до 796 484 одиниць, йдеться у повідомленні компанії.
- Випуск автомобілів відображає стійкий попит у таких регіонах, як Північна Америка, та відновлення в порівнянні з роком раніше, коли інфекції COVID у Південно-Східній Азії порушили ланцюжки поставок.
- На початку листопада Toyota скоротила план глобального виробництва на фінансовий рік до березня, дотримуючись консервативного прогнозу прибутку через брак чипів.
- Згідно із заявою, виробництво Toyota на внутрішньому ринку в листопаді знизилося на 3,3% порівняно з минулим роком до 266 174 одиниць, а виробництво за кордоном зросло на 3,8%, до 566 930 одиниць. З урахуванням автомобілів, зібраних дочірніми підприємствами Daihatsu Motor Co. та Hino Motors Ltd., обсяг виробництва та продажів склав 982 552 одиниці та 884 112 одиниць відповідно.
Контекст
Автомобільна промисловість, як і раніше, страждає від нестачі чипів та інших автомобільних запчастин, але при цьому вона також зіткнеться з проблемами, повʼязаними зі швидким поширенням випадків COVID по всьому Китаю.
Китайський автомобілебудівний гігант BYD Co. є ще одним великим виробником, що постраждав від хвилі COVID у країні – виробництво скорочується щонайменше на 2000 автомобілів на день.
Політика «нульової терпимості до COVID» – головне гальмо другої завбільшки економіки світу. Позитивний момент її уповільнення – падіння попиту на енергоносії, що може привести до зниження цін та зменшення темпів інфляції у США та Європі. По всьому Китаю відновилися масові локдауни: влада намагається стримати найсильніший спалах COVID-19 з початку пандемії, він відбувся в усіх регіонах країни.
Зрештою, Китай оголосив про широкомасштабні послаблення щодо спірних обмежень президента Сі Цзіньпіна, повʼязаних із коронавірусом, оскільки зʼявилися нові докази економічної шкоди від боротьби з пандемією.
Нещодавно німецький автовиробник Volkswagen AG вимагав, щоб співробітники одного з його заводів на півдні Китаю працювали понаднормово, щоб компенсувати виробничі втрати після того, як частина персоналу захворіла на COVID-19.
У Китаї в перші 20 днів грудня заразилися коронавірусом 248 млн осіб, або майже 18% населення, пише Bloomberg із посиланням на протокол внутрішнього засідання Національної комісії охорони здоровʼя Китаю. Рівень зараження перевершив попередній щоденний рекорд близько 4 млн, встановлений у січні 2022 року.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.