Категорія
Новини
Дата

Toyota попередила про можливі збої з постачанням через дефіцит чипів та сплеск COVID у Китаї

1 хв читання

Автовиробник Toyota Motor Corp. попередив про невизначені перспективи через постійну нестачу напівпровідників та сплесків випадків COVID у Китаї, пише Bloomberg. У листопаді світове виробництво компанії досягло рекордного рівня частково завдяки сталому споживчому попиту.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Минулого місяця автовиробник №1 у світі виробив 833 104 автомобілі, що на 1,5% більше, ніж роком раніше. Світові продажі зросли на 2,9%, до 796 484 одиниць, йдеться у повідомленні компанії.
  • Випуск автомобілів відображає стійкий попит у таких регіонах, як Північна Америка, та відновлення в порівнянні з роком раніше, коли інфекції COVID у Південно-Східній Азії порушили ланцюжки поставок. 
  • На початку листопада Toyota скоротила план глобального виробництва на фінансовий рік до березня, дотримуючись консервативного прогнозу прибутку через брак чипів.
  • Згідно із заявою, виробництво Toyota на внутрішньому ринку в листопаді знизилося на 3,3% порівняно з минулим роком до 266 174 одиниць, а виробництво за кордоном зросло на 3,8%, до 566 930 одиниць. З урахуванням автомобілів, зібраних дочірніми підприємствами Daihatsu Motor Co. та Hino Motors Ltd., обсяг виробництва та продажів склав 982 552 одиниці та 884 112 одиниць відповідно.

Контекст

Автомобільна промисловість, як і раніше, страждає від нестачі чипів та інших автомобільних запчастин, але при цьому вона також зіткнеться з проблемами, повʼязаними зі швидким поширенням випадків COVID по всьому Китаю.

Китайський автомобілебудівний гігант BYD Co. є ще одним великим виробником, що постраждав від хвилі COVID у країні – виробництво скорочується щонайменше на 2000 автомобілів на день.

Політика «нульової терпимості до COVID» – головне гальмо другої завбільшки економіки світу. Позитивний момент її уповільнення – падіння попиту на енергоносії, що може привести до зниження цін та зменшення темпів інфляції у США та Європі. По всьому Китаю відновилися масові локдауни: влада намагається стримати найсильніший спалах COVID-19 з початку пандемії, він відбувся в усіх регіонах країни.

Зрештою, Китай оголосив про широкомасштабні послаблення щодо спірних обмежень президента Сі Цзіньпіна, повʼязаних із коронавірусом, оскільки зʼявилися нові докази економічної шкоди від боротьби з пандемією.

Нещодавно німецький автовиробник Volkswagen AG вимагав, щоб співробітники одного з його заводів на півдні Китаю працювали понаднормово, щоб компенсувати виробничі втрати після того, як частина персоналу захворіла на COVID-19.

У Китаї в перші 20 днів грудня заразилися коронавірусом 248 млн осіб, або майже 18% населення, пише Bloomberg із посиланням на протокол внутрішнього засідання Національної комісії охорони здоровʼя Китаю. Рівень зараження перевершив попередній щоденний рекорд близько 4 млн, встановлений у січні 2022 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні