Категорія
Новини
Дата

BYD виробляє як мінімум на 2000 автомобілів на день менше через спалах COVID серед робітників

Китайський автомобілебудівний гігант BYD Co. є ще одним великим виробником, що постраждав від хвилі COVID у країні – виробництво скорочується щонайменше на 2000 автомобілів на день, пише Bloomberg.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «За ці кілька днів COVID заразив групу наших робітників, що серйозно вплинуло на наше виробництво», – заявив виконавчий віцепрезидент BYD Ліан Ю-бо. – Щодня ми виробляємо на 2000–3000 автомобілів менше». Ліан також сказав, що від 20% до 30% працівників BYD не можуть працювати й перебувають на домашньому карантині.
  • Автовиробник, який є найбільшим виробником електромобілів у Китаї, спочатку планував до 2022 року випустити 1,9 млн чисто електричних та гібридних автомобілів, але тепер він досягне лише близько 1,88 млн через те, що цього місяця буде вироблено на 30 000 автомобілів менше, додав Ліан.
  • Досі здавалося, що BYD, яка також виробляє батареї та напівпровідники, уникала найгірших збоїв, повʼязаних із Covid. Хоча дрібніші конкуренти, як-от Nio Inc. та Xpeng Inc., постраждали, і навіть Tesla Inc. боролася з нестачею компонентів і тривалим карантином у Шанхаї, BYD продовжувала нарощувати виробництво, а щомісячні продажі били нові рекорди.
  • Величезна кількість хворих у Китаї серйозно обмежила здатність виробників випускати товари. Деякі з них ділять зміни, вимагаючи від інфікованих Covid співробітників працювали через день, в той час, як інші просять співробітників працювати довше. Треті просять людей приходити, навіть якщо вони хворі, або повертатися після кількох днів відпочинку.

Контекст

У листопаді виробничий сектор Китаю скоротився швидше, ніж очікувалося, оскільки масові обмеження для боротьби з рекордною кількістю випадків захворювання на COVID-19 уповільнили виробництво другої завбільшки економіки світу.

Політика «нульової терпимості до COVID» – головне гальмо другої завбільшки економіки світу. Позитивний момент її уповільнення – падіння попиту на енергоносії, що може привести до зниження цін та зменшення темпів інфляції у США та Європі. По всьому Китаю відновилися масові локдауни: влада намагається стримати найсильніший спалах COVID-19 з початку пандемії, він відбувся в усіх регіонах країни.

Зрештою, Китай оголосив про широкомасштабні послаблення щодо спірних обмежень президента Сі Цзіньпіна, повʼязаних із коронавірусом, оскільки зʼявилися нові докази економічної шкоди від боротьби з пандемією.

Нещодавно німецький автовиробник Volkswagen AG вимагав, щоб співробітники одного з його заводів на півдні Китаю працювали понаднормово, щоб компенсувати виробничі втрати після того, як частина персоналу захворіла на COVID-19.

У Китаї в перші 20 днів грудня заразилися коронавірусом 248 млн осіб, або майже 18% населення, пише Bloomberg із посиланням на протокол внутрішнього засідання Національної комісії охорони здоровʼя Китаю. Рівень зараження перевершив попередній щоденний рекорд близько 4 млн, встановлений у січні 2022 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні